![]() |
in verwachting
ik ben een meisje van 12 , ik word 13 , laatst deed ik het onveilig met men vriend van 17 , ik ben nu zwanger hoe vertel ik het mijn ouders ?
|
Mam, pap, ik ben een dom kindje van 12 en ben zwanger.
|
wow dat wordt moeilijk kijk miss moet je met ook die ouders van die jongen en jouw ouders en die jongen erbij om de tafel gaan zitte en het dan rustig vertellen want als je ouders dan door het lint gaan zijn er mense bij die ze miss kunne kalmeren.
|
hoe vinden je ouders het eigenlijk dat je een vriendje van 17 hebt??
|
waarschijnlijk wete ze het niet maarja zeg maar
|
Weet je zeker dat je zwanger bent?
Oja, koop MAP of laat een abortus uitvoeren enzo. |
Nieuwe post aangezien mijn vorige door de Chinese Internet filter plotseling verdwenen was:
**********************Censored by China****************** Voor onze jeugdige helproepster: MAP = Morning After Pil |
Citaat:
|
De vorige was een lullig ? :z
Als ik jou was zou ik toch eerst even laten checken of je ook echt zwanger bent.. Bij de huisarts of haal zo'n apparaatje bij de drogist. |
die topics van tegenwoordig worden steeds gekker :huh:
je zal maar 17 zijn en een meisje van 12 bezwangeren:') |
Ik zou het gewoon vertellen. Ze komen er toch wel achter
|
Trouwens:
voor de mensen like blaab en ash die betwijfelen of ze zwanger is, ze is wel degelijk zwanger!, ik citeer: "hey , ik heb een vraagje , toen 'k alleen was met men vriendje heb ik hem gerukt , hij kwam klaar en er was een vlek sperma op men kousenbroek , ik had onderbroek dus nog aan , is er een kans dat 'k zwanger geraak want de vlek was dicht bij men vagina . ?" :z |
Oh, en trouwens. In je andere topic vraag je of je zwanger kunt zijn en nu ben je het opeens?
Gaat wel vlug zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik was ook al bevallen na 3 maanden van een baby van 8 pond.
|
hehe:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wth.
|
^^ slowchat? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.