![]() |
Grap of pesten
Oke ik zit in de 1ste (middelbare) ik zit in een best drukke klas (vindt ik) maar de jongens ui mijn klas maken grappen (meest irritante vond ik was:Sanne, je kont is mooi((vandaag gebeurt:notgood:sorry voor zeikverhaal)) Maar wanneer is het nou grappen maken of pesten???:?
|
Zodra jij het kut vindt. Maar dat van die kont is gewoon een compliment hoor. :+
|
ik snap hem niet.
|
Die enquête was er net nog niet.
|
het lig der ook beetje aan hoe het gezecht word ;)
|
Dat is het vage want soms lachen ze erbij en soms niet:?:?
|
Je moet ook tegen een stootje kunnen vind ik en een goeie portie zelfspot kan ook geen kwaad.
|
Dat is waar maar er moet ook een grens liggen!
|
Dat klopt, maar je bent een groter persoon als je er boven gaat staan. De leraren vertellen het je ook en het is een groot cliche, maar haal je neus op en lach ze uit, ga er in ieder geval niet op in.
|
Elke grap bevat een grond van waarheid. Ze vinden het blijkbaar nog niet stoer genoeg om serieus te zeggen dat je een mooie kont hebt. Dus lachen ze met z'n alle er maar stom om. Niets van aantrekken, en het compliment in je zak steken:)
|
Dat soort dingen moet je tegen kunnen en zelf zoveel mogelijk doen. Pikorde, jwz.
|
Citaat:
|
Als iemand zegt: Ik deel de lakens uit! Dan zeg ik: Ik de matrassen!
|
Citaat:
|
gwn grote bek terug doen :P
ik kon trouwens op alles tegelijk stemmen? :+ |
Vet, ga ik ook doen. :d
|
Damn, te laat!
|
zal ik de poll maar gewoon veranderen in iets nuttigers dan? :+
|
naahh. :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh jezus, iedereen liegt hier wel eens. OOK jij, ik zal me mond maar houden. Strakjes krijg ik weer de Chinese internetfilter achter me aan.
|
Citaat:
|
met 3/4 kan ze net zo goed driekwart jaar bedoelen.
|
Citaat:
|
Shi-...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
pwnt!
|
Eerst dacht ik 3/4 van het 1e jaar. Maar ze heeft het over 3/4 van de middelbare school in het algemeen. You almost got me thinking here.
|
Waar zit het verschil in pesten en een grap maken, vaak niet ver als het over een persoon gaat..
tjah, wat kan je hier nog aanvullen.. |
Citaat:
|
Och, deden ze bij mij op VMBO ook, gewoon negeren;), of zeg gewoon goh wat hangt jou lul weer leuk vandaag, maak gewoon een lullige opmerking terug;)
|
Citaat:
ja mss letterlijk:') |
lul.
|
[QUOTE=Kimm!~~;1467200 maak gewoon een lullige opmerking terug;)[/QUOTE]
soms doe ik dat ook terug en dan wordt degene boos of snapt niet dat het een grap is. ik bedoel ik werd ook niet boos. maar mensen vinde het nie leuk als het bij hun zelf gebeurd maar wel bij andere |
loat goan.
|
Citaat:
|
waarschijnlijk heb je mooie billen hea?
En als je het niet bevalt die opmerkingen dan haal je ze er toch af. |
nieuwe halen bij de hema.
|
precies ik hoorde dat het 2 halen 1 betalen was.
|
Haha :p
wat ik altijd doe is toegeven, daar worden ze vanzelf gek van ;) Dus als iemand zegt: Jij bent egt zo'n lul weet je (met een spottende toon) Dan zeg ik altijd: Ja, klopt, een hele grote (blij :)) Helpt bij mij altijd :P |
ja, en dan gaan ze het vaker doen echt een goeie tactiek man:thumbsup::thumbsup:
|
Als jij het maar vaak genoeg doet is er voor hen geen lolletje meer aan, maar dan bestaat helaas wel de kans dat ze over gaan op zwaarder geschut :(
|
En dat is?
|
Kansloos...wat is er mis met 'je kont is mooi' ...?
Don't blame us. blame puberty. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.