![]() |
Extreem gelovige partijen moeten verboden worden
Een stelling voor een debat op school. Eens of oneens?
|
Wat wordt er verstaan onder extreem gelovig?
|
Nee. Ze mogen hun mening uiten, imo. Het is juist beter om ze groot en openbaar te houden, dan heb je er toezicht op. Je hebt het over politieke partijen neem ik aan?
|
Hoi Pytha :love:
ik zeg ook nee, niet in dit land, als het niet aanslaat zal het net zo snel floppen als die pedo-partij, laat ze maar lekker meedoen |
Citaat:
Citaat:
Ja, politieke partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat een extreem gelovig partij op de een of ander manier een enorme ''succes'' is, het slaat toe. En dan? Ikzelf vind eigenlijk dat het verboden moet worden, ondanks je een partij mag oprichten met je eigen ideeën. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb laatst nog gehoord dat er een jongen steeds meer verlamd raakte, ik ben die rotziekte vergeten, maar hij mocht vanwege zijn geloof die medicijnen niet nemen. Daardoor is hij dus overleden. Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met PVV durf ik dat niet te zeggen. Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat als je extremisten van de SP krijgt, en die heel groot worden, het ook de verkeerde kant op gaat. Dat heb je dus ook met de PVV, zoals je hier ook al zegt, dat je niet weet hoe dat gaat. Ik denk dat je met elke partij de mist in gaat zodra hij heel groot wordt, en veel extremisten krijgt. Puur omdat de kans bij religieuze partijen groter is, is geen reden om ze te verbieden. Dan zou je nu ook de PVV moeten verbieden. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor je mening! :thumbsup: |
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het anders best logisch wat blaab zegt.
|
Citaat:
|
Hoezo nou weer de massa? Zo erg zijn we er niet aan toe. Kunnen ze wel van die spotjes uitzenden maar ik denk dat merendeel gewoon normaal tegen elkaar doet hier.
|
Citaat:
maar om dit te relateren tot het topic, ik denk dat zo'n extreem gelovige partij het niet haalt als grote partij, weliswaar zijn er zat mensen genoeg die er wat voor zouden voelen, maar niet genoeg voor een grote politieke partij |
Zo'n partij komt er sowieso niet door. Bij katholieken denk ik ook niet aangezien de paters het aardig verkloot hebben.
|
Citaat:
|
top idee.
|
Citaat:
|
Ben toch bang dat de pvda weer hoog komt te staan. Alleen maar omdat het Job Cohen is. :) Er moet zo snel mogelijk een andere wind gaan door Nederland.
|
Citaat:
|
Klopt, hij is dan ook niet streng gelovig.
Daarnaast heeft Wilders er aparte ideetjes en plannen bij zitten maar om die kerel nou weer als het gevaar te bestempelen. :') |
Citaat:
|
Ik vind degene die een aanslag willen plegen en daar al meerdere jaren mee bezig zijn gevaarlijker dan een politicus die zijn standpunten aanvoert. Zo zie je maar weer dat we hier net een kudde schapen zijn door ons nu ineens op Geert Wilders te focussen omdat hij ook ' gevaarlijk' is. En nu bij de pvda Job Cohen gearriveerd is hebben we weer een nieuwe hype. De meneer-jood-goeddoener-ik ga lekker met jullie belastingcenten smijten.
Blaat. |
Citaat:
|
Hij is niet extreem rechts. Want dan was de SP extreem links.
|
Citaat:
|
Zelfs extreem rechtse groepen hebben laten weten dat ze vinden dat Wilders radicaliseert. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Pas nog gehoord in een interview. Anyways .. De wet staat toch toe dat je je mening mag uitten? Dus ook als je extreem gelovig bent. Lijkt mij zo toch? |
de scheiding van kerk/religie en staat zegt je niks begrijp ik?
|
Heb ik dat nou of ga je in violentie met de wet als je een partij verbied hun eigen mening te uitten? In dit geval een extreem gelovige partij.
|
nee?
|
Citaat:
|
violent wel.
|
Citaat:
|
Moet hier nou echt zo afgekeurd worden op woorden die je gebruikt?
Ik wil best discussieren .. De bron Macphisto? Heb ik een keer bij Jenssen gezien (volgens mij vorige week) Een of andere doos ging iemand van de SP ondervragen en toen zei de vertegenwoordiger van de SP dit. Deze vertegenwoordiger was wel serieus trouwens.. Kan ik niet zeggen van die doos xD |
[QUOTE=SYoung;1475738]Moet hier nou echt zo afgekeurd worden op woorden die je gebruikt?[/qoute]
Ja, anders hoef je niet te discussieren. Zeg het dan zoals het daadwerkelijk is. Citaat:
Citaat:
... 'Weet u waar dat is??' ... |
[QUOTE=Mr. Macphisto;1475869]
Citaat:
Nja die Kelly neem ik ook niet serieus.. maar ik neem toch niet aan dat een man van de SP zijn eigen partij anders gaat vertegenwoordigen dan hij in een normaal interview zou doen. Hij weet immers dat het op tv komt. *gratis campagne*.. & Lol die opmerking xD |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.