![]() |
Klein zijn.
Hey,
Heeft iemand hier ervaring gehad op jongere leeftijd? Ben je nu gewoon van normale lengte of ben je nog steeds best klein? Is het verstanding om hormonen aan te vragen? (ben al 15, 1.65) Alvast bedankt. |
Is niet bijzonder klein hoor, je groeit vast nog wel?
|
Citaat:
|
Ik ben 1.90
Proost. |
Citaat:
|
Echt waar.
Ik zie alles. :yes: |
Tsfoe. :+ Ik bijna alles, en met hakken nog meer. :d
|
Hoe lang ben jij dan wel niet?
(nee niet die Chinees) |
Niet bijzonder lang hoor :+ 1,72 en nog een beetje. Redelijk normale lengte. :d (Maar tel daar 11 cm bij op... *) )
|
Oh dat is een fijne lengte. Als je als meisje zijnde al 1,90 bent voel je je ook niet echt lekker geloof ik. :+ Net zoiets als een jongen zoals de TS die zich niet klein willen voelen.
|
Ik hou best wel van m'n lengte ja. Zonder hakken is 't al perfect (heel veel jongens zijn immers groter) en met hakken gaat het ook nog prima, en hakken vind ik sexy. :d
|
Hakken zijn ook sexy. D'oh. :yes:
|
Mijn ex vond het maar niets! :o
|
Oh, hij kwam meteen uit de kast zeker? :+
|
Bijna. :+ Nee, heeft nu nog een vriendin :9
Mijn vriend nu vind 't dan weer wel geweldig sexy. :d |
Houden zo!
|
@TS; als je nou 1,40 was zouden hormonen nog wel te overdenken zijn. 165 is echt niet raar ofzo.
|
Oke.
|
Je lengte zit goed. Er zijn zelf zat beroemdheden of belangrijke politici die nog net de 1,60 halen. Kan er zo een zooitje opnoemen waarvan je het niet verwacht als je ze op tv ziet.
|
Ik ben 1,76 m lang.. vind ik ook prima..
|
1,76 vind ik persoonlijk niet klein voor een vrouw maarja ieder z'n eigen mening.
Toch bedankt dat je even moeite doen en serieus wat achterlaat, alle anderen ook bedankt. |
Is ook niet klein. :9
Ik zou zeggen, maak je niet dik! Je bent pas 15 en groeit door tot je 18 of iets dergelijks.. |
Citaat:
napoleon en Hitler waren toch ook klein ofzo? en ik ben lekker 1,86 fzo :p |
Tering, als meisje zijnde groei je nog 2 jaar door na je eerste menstruatie.
|
ik ben 1,85 ofzo, vind het wel mooi geweest zo
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ben ik een uitzondering :d want ik groei nie meer :z |
misschien niet in de lengte.... O-)
|
*shhttt*:d
|
O-)
|
Citaat:
|
hormonen aanvragen...die kan je niet zomaar bij de apotheek krijgen ofzo...
nja, ik was ehm.. in de 1e en 2e de kleinste van de klas.. ennem, nu 1.95.. so you never know :d |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wachten..;) ik zou rond de 1.86 worden, maar t werd toch bijna 10 cm meer:') |
Citaat:
|
De GGD zei dat tegen mij :+ En het klopte bij mij ook wel.
|
Maar die GGD onderzoeken zijn vaag..
Op me 13e hoorde ik dat ik 1.82 zou worden.. Op me 14e hoorde ik dat ik 1.76 zou worden? |
Vraagje: je kan toch gewoon weer zo'n onderzoekje aanvragen?
Dat van de vorige 2 jaren kreeg ik te horen met een GGD onderzoek via school.. |
Het zijn ook maar indicaties.
|
Pleegkind wat we hier hebben is 13 maar even groot als een 9 jarige.
Maarem je kan doorgroeien tot je 20e dacht ik dus ik zou lekker de natuur zijn gang laten gaan voor je je lichaam vol propt met chemise rotzooi ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.