![]() |
Help!Ben ik te dik?.
Heeeeeeei;
Ik ben 13Jaar , 1Meter60 & Weeég 48. Mijn ouders vinden mij te dik & ikzelf ook trouwens,Maar is dat ook zo? |
nee je bent niet te dik :)
deze link zegt zelfs dat je mischien te weinig minaralen en vitaminen binnen krijgt http://www.voedingscentrum.nl/bmi.aspx |
Citaat:
|
13,1 meter is vrij lang, moet ik zeggen.
|
13,1meter60 al helemaal.
|
:+ Het is inderdaad strondvervelend.
|
och ze weet niet beter.. Oude vriendin van mij (mijn leeftijd) deed het nog erger.. dat was pas irritant :P
|
Aangepast .
|
*grinnik*
|
Nee je bent niet te dik. Wat een onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
als jij jezelf te dik vindt is er toch echt iets mis in je bovenkamer.
|
nee je bent niet dik. Ik zelf ben 13, 1.59m en weeg 44 kilo dus ja.
|
je gewicht zegt niet zo veel
zolang je vetrollen niet tot aan je knieen komen ben je niet te dik |
Citaat:
|
Mijn kont, DIE is pas dik! :o ( toch baloe? )
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik bedoelde meer dat je gewicht gewoon weinig zegt, je kan ook best veel wegen en heel slank zijn toch? en sowieso weegt ze super weinig |
thats the biggest pile of bullshit I've ever heard.
|
Citaat:
|
Je zit er naast ja.
|
Citaat:
maar kan iemand dan ook even uitleggen waarom dan? want nu weet ik het ook allemaal niet meer :$ |
Spieren wegen meer dan vet.
Totdat je meer vet hebt dan spieren. Dan meten ze je BMI en aan de hand daarvan zien ze of je lichaamsgewicht gezond is. Als je vetpercentage te hoog is kunnen ze afmeten hoeveel je te zwaar bent. |
Citaat:
maar als je veel spieren hebt en weinig vet, dan weeg je dus juist veel? :? |
Bijna iedereen die onder de 50kg weegt is niet te dik... Zeker niet als je 1,60 lang bent...
|
Citaat:
Points to the date this thread was created :wave: |
stuur eens een pic want hier heb je vrij weinig aan :P
spieren zijn ook zwaarder als vet he :D |
Citaat:
Citaat:
|
:P "dan" en "als" wissel ik serieus altijd om.... hoe zit die regel nou precies?
|
Citaat:
groter dan meer dan vaker dan slechter dan anders dan hetzelfde als even vaak als Als het verschilt van elkaar, dan gebruik je Dan. Is het van gelijke waarde, dan gebruik je Als. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.