![]() |
kutt systeem.
Soms denk ik wel eens, 'in wat voor kutt systeem leven wij nou eigenlijk'.
Vinden jullie ook niet? |
ook welkom, en nee ik heb dat idee niet. Omdat ik mijn leven ook niet als systeem zie.
|
Kut systeem? Verklaar je eens nader, dit geraaskal doet mij namelijk denken aan hippie en krakerstuig bullshit.
|
'tis niet perfect, maar niks is dat.
|
als dit systeem zo 'kutt' is, waarom lazer je dan niet gewoon een teringeind op?
niemand verplicht je om in dit systeem te leven. Je mag ook 'oplazeren' aka emigreren. |
zo dan :Y)
|
fuck the system 8-) |
Zeker weer een commie.
Ze moeten al die rooijen verbannen hier. |
Citaat:
|
hehehehehehehehehe.
|
Citaat:
|
Ik ben hartstikke blij met dit systeem, een beetje minder bureaucratie kan zeker geen kwaad, maar het is prima te billeken.
|
Citaat:
|
.
Als eerste, dankjulliewel voor die barmhartige verwelkom commit'e :P.
Ik bedoel, "I'm the one that has to die when it's time for me to die, so let me live my life, the way I want to." Dit kan ik dus niet verwerkelijken. Maar weten jullie wel niet waar ze allemaal mee bezig zijn? Ik vind die identificatie verplichting wel een beetje op een Jodenster lijken. Ik vind ook die ov kaarten een beetje creepy, en die camera's bij mij in de straat die zo naar binnen kijken zijn ook heel storend. Als ik wakker word doe ik mijn gordijn open en sta ik elke ochtend oog in oog met een camera. Er zitten ook inderdaad pluspunten aan dit systeem maar ik kan je er meer minpunten van geven. |
ID mogen ze niet zomaar naar vragen, alleen als jij getuige bent geweest van een misdrijf of als er een redelijk vermoeden van schuld bestaat.
OV is inderdaad maar zozo, maar voorlopig is daar zoveel chaos mee dat niemand ook maar iets met die info kan doen. En die camera is jouw probleem. Gooi er een stoeptegel tegen als het je oplucht. |
.
Ik vind het maar raar,
en als het zo door gaat met die camera's dan bedank ik je zeer voor de stoeptegel tip. Het filmpje dat ik wilde plaatsen deed het niet dus heb ik maar een hyperlink geplaatst. Gelieve eerst het filmpje bekijken voordat je reageert. >>>privacy matters filmpje<<< |
Da's geen systeem, da's gewoon een domme obsessie met 'veiligheid' van de overheid.
|
Citaat:
|
Dat klopt, daarom noemde ik de bureaucratie ook als een minpunt.
|
Citaat:
Wel leuk voorbeeld van "je te druk maken." >_> |
wie is martin?
|
Citaat:
dát is je "te druk maken". Natuurlijk heeft het wel zoiets van 'de bedrijven' en 'wij', maar volgens mij schetst het een redelijk nuchter beeld. Edit: Ok, de tweede helft is wel een beetje erg dramatisch. |
Dat hele filmpje is een beetje overdreven
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je kunt je ook te druk maken. (zoals je net al zei op het einde van het filmpje. xP) Wat resulteerd in bullcrap. |
Het blijft gewoon waarheid en niet al te vergezochte speculatie, ook al is het wat dramatisch gebracht.
Bij mij is bullcrap toch iets anders. |
Citaat:
|
er zit een wereld van verschil tussen kutt en kut.
niet gaan lopen kutten nu. |
vind windows 95 echt een kut systeem :+
|
zijn er nog mensen die op windows 95 werken dan :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.