![]() |
Verliefd op een vriend(in)
Haai Allemaal!
Ik wilde even het volgende verhaal in de groep gooien8): Ik heb een hele close en grote vrienden groep van rond de 18 man. Wij doen elke week/elke dag/elke maand wel wat leuks met elkaar, en ik ken iedereen dus ook best wel goed. Nou ben ik al best lang bevriend met een heel goede vriend uit die groep.:$ Nu zijn er dus 2 probleempjes: 1. Ik weet niet op hij mij leuk vindt. Er zijn wel aanwijzingen, maar ook weer aanwijzingen de andere kant op, :o en ik weet dus niet wat ik moet doen.... Want op zich, als ik het hem vertel, dan kan het best een gevaar zijn voor onze vriendschap. 2. Wat nou als hij mij leuk vindt, en het gaat uit???? Nou goed. Ik kan dus eigenlijk 3 dingen doen: 1. Hem uit alle macht proberen te vergeten, en gewoon als vrienden met hem omgaan. Misschien wordt onze vriendschap daardoor wel minder, maar dan heb ik in elk geval geen problemen meer wat dat betreft:Y) 2. Het laten zoals het nu is. Dit betekent: gewoon vrienden zijn en soms (vooral op feestjes enzo) wel gewoon met 'm flirten, maa rniet met 'm zoenen enzo. 3. Het gewoon vertellen, en er op hopen dat het OF beantwoord wordt, OF dat hij gewoon kan zeggen van: jammer dan, we blijven vrienden. Hopelijk kan een van jullie me helpen, drop in ieder geval ook je eigen verhaal! Later(K)8{ |
Ik ga voor optie 2. Ik zit op het moment in ongeveer zo'n beetje misschien wel dezelfde situatie.
|
hoe het gaat als het uit gaat is nooit te zeggen dit ligt aan de manier hoe het uit gaat (ruzie of geen ruzie ect)
als hij zegt jammer we blijven gewoon vrienden. zal er sowieso iets veranderen omdat jij je toch anders gaat gedragen tegenover hem en hij tegen over jouw en je moet doen wat jou het beste lijkt |
Citaat:
Maar ik zou voor optie 3 gaan, dat is het snelste, en je bent er meteen vanaf.;) |
optie 3... anders blijven deze 3 opties nog maandenlang door je hoofd zweven
|
optie 2 imo.
relaties aangaan met vrienden is not done. uiteindelijk snijd je jezelf alleen maar in je vingers. |
Waarom zou het not done zijn?
Het is soms toch juist fijn? :o |
Citaat:
Citaat:
|
Hmm... Inderdaad, Maarja, dan ben ik hier even uitgepraat :x
|
Citaat:
|
Daar ben ik het mee eens :)
|
Citaat:
zoiets? |
./\ wss wel...
|
Optie 2.
|
maak er gwn een fuck-buddy van,das zo erg nog niet
|
Een fuck buddy terwijl je elkaar leuk vindt? :+
|
^twee vliegen in 1 klap:)
|
Citaat:
Is wel niet zo slim van me want wsl gaat er wel iemand van ons gekwetst worden denk ik...maar tot nu toe is het leuk:p |
Ja, maar jullie weten dat het niet werkt he. TS heeft het nog niet eens verteld enzo.
|
true,wat denk je dan van dit advies: Niet geschoten is altijd mis!:p
|
Top advies, en dan hopen dat de vriendschap niet wordt verneukt.
|
ok,sluit dit topic dan maar:+
|
Ik zeg zelf optie 2, want misschien dat tie als hij weet dat je hem leuk vindt dat hij tijd nodig heeft. Helemaal als je zo'n uitgebreide voetbalselectie als vrienden hebt van 18 man.
|
is er een optie 4 , gewoon met'm in bed kruipen & vingers kruisen?|:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.