![]() |
Ik kan niet verliefd worden
Hey
Ik ben een jongen van 15 jaar, ik volg algemeen secundair onderwijs: wetenschappen en ik heb het gevoel dat ik maar niet kan verliefd worden, al mijn vrienden van mijn klas zijn al meerdere keren verliefd gekomen in de 3 jaar dat ze in het secundair onderwijs zitten, maar ik nog geen één keer, is dit wel normaal? |
Waarschijnlijk heb je de ware nog niet gezien ?
ik ben zelf ook nog niet echt verliefd geweest 1 keer maar toen heb ik een lief gehad toen was ik 10 dus.. en ik ben 14 :p op een dag zal je wel verliefd worden wees maar zeker ! |
dont worry
ik word volgende week 21, heb nu een half jaar een vriendin, en zij is de eerste waarop ik echt verliefd ben so.....:) |
wat is het probleem dan?
dit is net zoiets als zeggen: help, ik hoef nooit naar de WC |
vet hoef jij nooit naar de wc :o
|
Citaat:
|
Gaat vanzelf.
Om eerlijk te zijn weet ik misschien ook niet precies wat het is. Dat is juist het grappige en het vervelende van liefde denk ik. |
Je bent mij nog niet tegen gekomen! :9
|
Komt goed. :love:
|
OT: kan je ook je hart niet breken :')
|
hahaha
ik werd eerst ook nooit verliefd baalde er echt van iedereen had een vriend en ik wilde steeds geen vriend (ofnouja, niet waar ik niet verliefd op was) maar komt vanzelf toch wel? je moet gewoon niet op zoek gaan (: |
Kayleigh nummer 2 ! :9
|
Nee, dit is nummer 1. Die andere was nummer 16. Kun je nagaan hoeveel er nog komen. :')
|
That makes her numbre zero. :+
|
Is ook goed!
|
zal wel een kloon van het huppelkutje zijn.
- onderzoekt account nauwkeurig - |
mja, het ken he =( je ken ook niet verliefd worden, ik was ook pas 16 toen ik echt verliefd was, en ben nu 21 en ben nu weer echt verliefd.. :love: die het wel weet, :oops: het gaat nu heel goed, beter dan ik gedacht had =) dus het ken indd.. maar je moet de ware tegen komen, dan wordt je vast ook wel verliefd!
|
Citaat:
|
Alstu.
|
Citaat:
zelfde spellingsgewoontes..check. |
Citaat:
echt niet :notgood: |
dat zeggen ze allemaal :z
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik kom er nu wel achter dat het mischien niet zo slim is om je eigen naam te gebruiken :$ |
is dit nu een complot tegen mij :'(:9
|
Citaat:
|
haha, het zal me ook zeker niet tegen houden hier iets te posten hoor O-)
werden alleen in een keer zo makkelijk conclusies getrokken dat ik ook wel een slet zou zijn xd |
Oké.
Je bent nog maar 15, er kan nog een hoop gebeuren! Je wordt vast wel eens verliefd. Ben je wel geinteresseerd in meisjes? |
*edit*
ot. het komt ooit wel eens, je kunt het niet dwingen:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, op die fiets.
|
Citaat:
Alex ik vul je lijstje even aan: Kijkt veel in sekstopics, check. |
Citaat:
|
^zoals Henkus al zei:
on topic:) |
prijs je gelukkig zou ik zeggen
|
sistje
je moet maar kijken wie bij je past. soms is het best wel normaal. je wacht gewoon tot de ware op je pad komt. en dan krijg je vlinders in je buik en weet je wat je wilt. |
je bent nog maar 15 :S
geen haast, het zal wl goedkomen: )))) |
Misschien is het maar beter zo, meisjes leiden je alleen maar af (jongens ook trouwens). Als je echt verliefd bent op iemand word je meestal erg onzeker. Vind zij mij ook wel leuk? blablablabla. Al kan het ook een lekker gevoel geven. Maak je geen zorgen, jouw liefde komt nog wel. Ik weet hoe je je voelt.
lotsoflove |
Dus jij dacht laat ik reageren op een topic van een aantal maanden oud en daarna kom ik nooit meer terug.
|
Citaat:
maar 'een aantal maanden oud'.... de vorige post was van 24 mei.. ben je nog wel wakker? |
so ik zit even te slapen ja :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.