![]() |
Vindt hij mij leuk ?
Ik heb een vraagje(Verhaal)
Ik ben dus op een jongen & 2Maande geleden zijn zijn vrienden komen vragen of ik met hem wou ik was toen niet op hem dus ik zei 'nee' We hebben wel veel oogcontact en soms knipoogt hij .Maar nu heb ik hem toegevoegd als vriend op hyves maar hij heeft mijn vriendschap stopgezet.! Haat hij mij ?Of is hij het nog niet bekomen omdat ik Nee zei ? Maar als het dat was moet hij daarom de vriendschap toch niet stoppen ! Moet ik hem nu vergeten of Juist niet ??? Dank jullie ! |
en toen?
|
mooi voor jou
|
komt er nog een rest van het verhaal?
|
Ik ben dus op een jongen
& 2Maande geleden zijn zijn vrienden komen vragen of ik met hem wou ik was toen niet op hem dus ik zei 'nee' We hebben wel veel oogcontact en soms knipoogt hij .Maar nu heb ik hem toegevoegd als vriend op hyves maar hij heeft mijn vriendschap stopgezet.! Haat hij mij ?Of is hij het nog niet bekomen omdat ik Nee zei ? Maar als het dat was moet hij daarom de vriendschap toch niet stoppen ! Moet ik hem nu vergeten of Juist niet ??? Dank jullie ! |
Hoe weet je dat hij je heeft geweigerd als vriend? Daar krijg je geen bericht van namelijk.
|
hij heeft haar ontvriend.
boehoe. |
gehehe zou toch zweren dta jij een jongen was :+(srry:$)
nouja succ6 ermee :) |
Je hebt zelf al nee gezegd, daarentegen moet je wel eerlijk zijn voor jezelf. Zeg het gewoon.
|
zozo...vriendschap op een internetsite-ding stopgezet...als dat maar geen trauma word hé...
:loser: ps. JB&tokio hotel...? ew...? JB: 15-16jarig kindje met 11jarig meisje stem...? tokio hotel heeft geen uitleg nodig denk'k zo |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Anyway: Hij haat je niet, jij wou hem niet, hij is afgewezen, wil kennelijk niet veel moeite meer voor je doen, dus heeft jij je 'ontvriend'. En waarom de vraag: moet ik hem vergeten of niet? Wil je hem niet vergeten dan? |
Vraag hem dit keer?
|
uitleg?
Als je zo typt. Is het best irritant om te lezen. Begrijp je me een beetje? |
eigenlijk,
begrijp ik, dat, dus helemaal, niet. |
Waarom, als je m 2 maanden geleden heb afgewezen, wil je m nu opeens wel?
en waarom, als hij je twee maanden geleden écht leuk vond, zou die je nu dan niet nogsteeds willen? Of je moet echt de bitch hebben lopen uithangen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.