![]() |
Pa die 50 wordt
Dus, mijn pa wordt morgen 50, en ik ga dr 's avonds heen. Nu heb ik werkelijk geen idee wat ik voor hem zou kunnen kopen. Een supriseparty zit er heeel misschien volgend weekend nog in, aangezien dit weekend niet kon. Maar ik wil hem dus (samen met mijn broer) morgen toch iets geven.
Kom maar met die ideeën. :) |
wat vind hij leuk? :z
|
Alles wat duur is. ( lees; boxen van 7000 euro. :+ )
|
succes met sparen dan :+
|
iets wat aansluit bij zun hobby's ? =]
|
je pa wordt morgen 50? en dan ga je om 7 uur de dag ervoor nog nadenken over t cadeau? :z
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
In welke richting zit je te denken dan?
|
Citaat:
mja, iedereen is anders.. ik wens je veel suc6 |
Wat voor prijs?
|
oke, maar wat geef je idd uit?
Parachutesprong is leuk mss? :) is wat anders dan zo'n potje pokeren + online, + een dikke adrenalinekick :) |
Citaat:
|
Precies lupadi, 200 euro is ECHT te veel. En dat gaat hier meestal zo, 2 dagen van te voren beginnen met denken :P (ik denk trouwens al wel wat langer na, maar kan niks verzinnen.) Nu dachten we eigenlijk aan (heel standaard) allemaal dingen te kopen die bij oud worden passen. ( Opa sloppen, incontinentieluiers etc.)
Maar erg origineel is het niet. |
Mijn pa moet nog 43 worden. Ik geef hem iets wat met bier te maken heeft. Is jouw pa wijs met bier?
|
Ja. :+ Maar hij is zelfvoorzienend.
|
We hebben vanalles gekocht dat met oud worden te maken heeft. :d Dus bijv incontinentieluiers enzo.. En nu komt hij bijna thuis, ik heb het huis versiert en ga zo een lekker biefstukje voor hem maken. :d
|
Proficiat =D
Hoe vond ie het cadeau? Mijn pa zou dat ech niet waarderen als ik hem zoiets gaf :P haha Wij hebben de onze een handdoek van lacoste gegeven toen =D (we hebben een zwembad vandaar) Anyways have a good day =D |
Haha mijn pa heeft zich doodgelachen, daarbij vond hij het eten heerlijk ( yes, ik kan koken! *)) en vond ie het super leuk dat ik t huis versiert had.
|
hahaha okay dan :D
Tja women at the stove, what else can a man expect? :* Hadden jullie ook een abraham gemaakt? :3 Die poppen zijn echt vet haha |
Was eerst wel het idee, maar wij wonen met mijn pa op een bovenwoning, dus zou het niet heel erg veel nut hebben. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.