![]() |
Virus
Hey ik heb al een tijdje virussen op mijn computer maar ik was voor een paar weken op reis en een nicht van mij gebruikte hem. Nu ze had er geen antivirus op geïnstalleerd dus de virussen bleven maar komen. Nu zijn er 25 virussen en bijna alles is geblokkeerd. Ik kan er zelfs geen antivirus meer op installeren .
Weet iemand wat ik kan doen?:( |
Je pc wegbrengen.
|
Je nicht in elkaar meppen.
|
Ook ja.
|
format c:/
|
Ent je pc in zodat hij resistent wordt voor virussen.
Maar voor nu, laat hem maar even uitzieken. |
Citaat:
Ik zou er eerst mee heen gaan. |
Ik HOU van virussen. :love:
|
Ik ben hem gaan brengen maar ik heb niet gezegt dat er virussen op zijn ik heb gewoon gezegd dat het systeem geblokeerd is . Ze zeiden dat ze hem naar Packard Bell gaan sturen denken jullie dat ze hem zullen maken of gaan ze hem gewoon terugsturen? :)
|
packard bell
you're screwed... ennem, als jij virussen erop hebt gekregen zit dat niet in je garantie.. dus dan mag je t zelf betalen |
Maar ze moeten niet de virussen wegdoen maar het systeem weer activeren door gewoon misschien de windows opnieuw te instaleren? :(
|
dat gaat je wel geld kosten hoor;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen idee, geen verstand van computers in die zin
sorry |
hmm... ja maar hopen dat het meevalt hé:) Want ja als ik hem gewoon had bijgehouden kon ik er niet veel mee doen want hij wou de antivirus zelfs niet accepteren.
|
je had een systeemherstel kunnen doen, kost niks en dan herstelt ie je pc naar het tijdstip voordat je m uitgeleend had, documenten blijven bewaard maar de rest hersteld ie
|
Als je hem opstuurt pleuren ze ook alles van je pc af >_>
Je hebt toch wel een back-up op een externe hardeschijf hoop ik? |
Citaat:
|
Hm volgens mij halen ze er alles af en zeggen ze weer dat het goed is :P
tenminste hoor ik soms op school dat dat gebeurt.. Zelf geen ervaring mee want wij hebben alleen nog maar maar mac in huis (geen last van virussen) Dus ik kan je ook niet veel helpen hierin |
Citaat:
|
wat?
|
Mac = Kut met peren.
|
Jaloers? :+
|
Nee. Ik vind mac serieus kut.
|
why?
het enige waar mac's minder geschikt voor zijn is voor gamen.. maar dat komt omdat er nog maar weinig games beschikbaar zijn voor mac. Maar dat veranderd nog wel |
Blablabla, kutcomputers.
Koop een xbox, stelletje faalhazen. |
hehe, ik moest laatst windows opnieuw laten installeren, 100 euries.
|
beter doe je dat gewoon zelf.
of laat het door mij doen, ik doe het voor 40. |
M'n moederbord was naar de tering, had die gozer gelijk nieuwe windows geïnstalleerd en op de rekening gezet.
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb windows XP, Vista en 7 op mn mac staan... Gratis en het werkt net zo goed! (y) Of je koopt een mac dan heb je maar voor 20 euro een compleet nieuw besturingssysteem :P alle software is (vergeleken met windows) super goedkoop voor mac :D |
Ik heb de ballen verstand van welk technologische geval dan ook. :+
Daarom heb ik m'n eigen computermeneer. |
Citaat:
|
Citaat:
Beter hoor. |
kutjebef. :{
|
Ik ben onderweg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.