![]() |
niet ongesteld
ik ben een meisje van 15,
ik heb sinds een half jaar een vriend en daar heb ik het ook mee gedaan een maand geleden ben ik begonnen met de pil, toen ik 2 weken aan de pil zat heb ik weer seks gehad, maaaaaaar hij is niet in me klaar gekomen. nu moest ik ongesteld worden, maar ben dat niet geworden. kan ik zwanger zijn? help me.. |
Denk dat het door de pil komt..
En om te weten of je zwanger bent kun je toch even na de huisarts gaan? Dan weet je ook meteen of het door de pil komt of niet. |
De pil geeft altijd afwijkende menstruaties. Ben blij dat je geen maand ongesteld bent (ja, dat had ik en dat is NIET leuk |:( ). Als je je pil op een normaal tijstip bent begonnen (naar ik dacht de eerste dag van je menstruatie) dan ben je vrijwel meteen beschermd. :) En met vragen over de pil kun je altijd bij je huisarts terecht.
|
Citaat:
|
jij bent permanent ongesteld, dus houd je muil.
|
Moet jij nodig zeggen.
Wat heb jij ineens man? |
Nu is hij ook ongesteld:')
|
Het is ook erg besmettelijk. En spons, dat was voor jouw tijd lieverd.
|
Citaat:
Im here beeing happy happy joy joy. |
Citaat:
Daarnaast is mijn menstruatie gewoon regelmatig door de pil hoor? |
You're wrong, na een week ben je beschermd. :)
|
Dan heeft mijn bijsluiter het verkeerd :+
|
Of mijn huisarts het verkeerd (trouwens; ALS je op de eerste dag van je normale menstruatie begint he) of ik ben al meer dan een jaar in verwachting. :+
|
Ik ben ook niet ongesteld :(
|
..................................
Zeuren wanneer je ongesteld bent... EN Zeuren wanneer je niet ongesteld bent... Het is ook nooit goed heh. |
Omg.... Ik denk dat je een ziekte hebt Impressions. :o
|
Ja, je moet eens naar de dokter:z
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe het dan gewoon in 1 x. |
Neuh. De kans dat je daar dan voor niets komt is veel te groot. Waarom niet thuis eerst zo'n testje doen?
|
Citaat:
Maar je komt niet voor niets, als je dan niet zwanger blijkt te zijn dan kun je het er over hebben waarom je wel overtijd bent?:') |
Even om tegen deegje en chris in te gaan. Ik geloof dat de kijk van een vrouw hierop wat waardevoller kan zijn. :9 Ik kan me goed voorstellen dat de huisarts je meer zekerheid kan geven, aangezien zat vrouwen voor de zekerheid zelf 2 of zelfs 3 testen doen. Daarbij komt dat je voor alle vragen over zwangerschap/pil/testen bij je huisarts terecht kan. :) Bij twijfel gewoon gaan.
|
Citaat:
|
1. hij moet even opbokken met zijn medische achtergrond
2. want hij is geen vrouw. :9 en dat ben ik ook niet vergeten. Iederen imbeciel zou kunnen bedenken waarom hij wel of niet naar een huisarts zou gaan. Heeft hij ooit een zwangerschapstest moeten doen? Nee. :') |
Voor heel wat mensen is het een geruststelling "want de arts zal het wel goed hebben". En zoals je kan lezen heeft de TS niet veel ervaring met de pil, en kan een huisarts nooit kwaad. ;) Misschien is ze wel op de verkeerde dag begonnen.
|
Een vriendin van mij neemt de pil ook en die wordt niet meer ongesteld, ik denk dat het gewoon komt door de pil:)
xx Sweetcandyy :love: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.