![]() |
Stuitje
Ik heb inmiddels alweer meer dan een half jaar last van mijn stuitje, maar met periodes. Dus soms voel ik het helemaal niet, andere dagen is het echt niet te houden. Het voelt alsof ik er keihard op geketst ben, maar dat ben ik dus niet. :9 Verder doet t alleen pijn als ik ga zitten/liggen/opsta, dus niet wanneer ik loop. Iemand enig idee wat er kan zijn?
Oh er komt ineens een vraag in me naar boven; zou het ook door seks kunnen komen? :+ |
Al langs de huisarts geweest:o?
|
Nee nog niet. :+ Mam werkt in het ziekenhuis dus die dacht; Ach, meteen maar een foto laten maken (waarschijnlijk ergens volgende week). Maar ik zou wel willen weten wat het zou kunnen zijn, en hier op het forum zitten mensen met 'medische achtergrond'. :9
|
'wacht op post van chris'
|
Citaat:
|
Weet je moeder het niet?
|
Naja ze zei dat het ontstoken kon zijn, en ze legde verband met mijn val van 2 jaar geleden. Toen was ik op het ijs gevallen en kon ik een week lang amper lopen, laat staan zitten. :+ Maar dat is 2 jaar geleden, lijkt me onwaarschijnlijk! :o
|
Toch wel mogelijk denk ik hoor!
Heb ook al eens zoiets met me knie gehad dat het later pas doorzet!:) |
Citaat:
|
Mja lijkt mij ook. Een ontsteking kan natuurlijk wel, denk ik. Zou ik echt kut vinden, aangezien dat echt ontiegelijk lang kan duren (van wat ik gelezen heb). Even wachten op Chris. :z
|
Minder ketsen. :yes:
|
Zo'n soort 'ketsen' bedoelde ik dus even NIET... :')
|
Op z'n minst voorzichtig ketsen dan!
|
Bedankt voor je goeie raad fist. :z In ieder geval even geen anaal.:{
|
Srs? :d
|
Citaat:
|
Fist, ja? :9
Citaat:
|
Oh wth.
Je bent de eerste die ik ken die er zo voor uit komt. Respectzz |
Citaat:
|
Dit blijft een forum hè. :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm.. Ik heb geen idee, klonk zo onlogisch aangezien het geen gewricht is. :9 Ik wacht even op een reactie van chris. :+
|
Zou dat niet iets met het kraakbeen te maken kunnen hebben? (aangezien je een 2 jaar geleden gevallen bent)
Had een vriend van mij een tijdje geleden (ook al was het bij zijn knie, ja ik weet het). Toen was er was kraakbeen losgekomen en sindsdien had hij er last van.. Moest er met een kijkoperatie uitgehaald worden en hij kon een tijd niet sporten :S Maar het zal wel iets anders zijn :P |
Citaat:
|
Ik betwijfel of het van die val komt, aangezien je het nog maar een half jaar hebt en je 2 jaar geleden bent gevallen.
Ik zou me kunnen voorstellen dat er "iets" klem zit, omdat het bij verandering van positie optreedt. Dan verschuift namelijk de lokale druk ook waardoor je pijn hebt. Stuitjes zijn altijd moeilijk, fotootje maken is inderdaad mooi stukje diagnostiek zullen ze wel wat wijzer van worden. En nee door seks zal dit niet optreden:) |
Bedankt chris. Vandaag maar naar de huisarts gegaan. Even mijn frustratie hier uiten. :9
Hij: " Ja doet het hier pijn?" *drukt* Ik: "Ja, maar vooral vanaf onder" Hij: " Jaaa... maar dat doet altijd pijn! , als ik jou nu tegen je scheenbeen trap weet ik zeker dat het over 10 maanden nog pijn doet als ik erop druk." Ik: " eeeh... " *Vertel over examens en het lange zitten dat daarbij hoort* Hij: " Ga maar gewoon recht zitten, dan gaat het over een paar maanden vast wel over." Gvd, als die man me eens wat nieuws kan vertellen. Gisteren kon ik puur uit pijn niet meer zitten. :S Moest op bed gaan liggen waar ik vervolgens met veel moeite weer uit kwam. En dan moet ik maar een paar maandjes gaan wachten?! Als ik niet al bekant driekwart jaar wacht.. |
Ja, en daar heb je diploma's voor nodig..
|
Ik zei al tegen mam dat ie waarschijnlijk zijn diploma met een zak chips heeft meegekregen. Grom. 8|
|
Ag, kun je niet na andere dokter gaan?
|
Nee huisartsen sturen je gewoon niet graag door.. Gelukkig werkt mam in het ziekenhuis, dus als het aan blijft houden ga ik toch maar een foto laten maken.
|
Toch heeft hij ergens wel gelijk hoor :) Als ik heel de dag onderuit gezakt zit dan krijg ik ook last daar, en als ik netjes zit dan is het allemaal weer prima! En hoe minder ik slaap hoe meer ik het ook voel. Misschien daar eens aan denken?
|
Lijkt me sterk aangezien ik (vergeleken met) nog reeeedelijk recht zit. En ik heb er helemaal geen last van als ik onderuitgezakt zit. Het is er wel of het is er niet, zegmaar.
|
toch dat ketsen hoor
|
Had je ondertussen al foto's laten maken?
|
Nee nog niet, mam is vandaag weer werken, even kijken of ze een afspraak heeft kunnen fixen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.