![]() |
liefde die je nooit zult vinden, als je niet oplet..
Hoi iedereen,
ik heb sinds 10 april.. weer een vriendje, na vele rot relatie's toch weer wat goeds in me leven.. :$:$ alleen als je niet goed op let... vindt je het niet.. ik heb niet gezocht.. ik kwam het tegen, k heb relatie van anderhalfJaar geleden.. :aai: achter de rug.. daar ging het ook niet altijd heel goed mee.. ik twijfelde veel.. en hij deed me veel pijn dat ik der niet meer in geloofde, toen leerde ik Roy kennen, die deed me heel veel pijn, ;) en snapte niet wat der met mij was.. en ging altijd domme dingen zeggen, wat me erg pijn deed... toen leerde ik martin kennen in april.. en 10 mei ga ik der alweer.. maandje mee !!! :9~:9~ en het gaat nog steeds heel goed, alleen ja.. k hoopp dat jullie ook eens de liefde van jullie leven tegen komen, dat je woow ken zeggen !! :love: en denkt van dat is hem !!! :$:$ Alleen soms heb je van die stokers der tussen zitten !! :loser: die je leven proberen kapot te maken, en denken dat je het niet aan kan.. als je alleen bent !! :loser:_0_ |
Citaat:
edit; dus ook niet schuingedrukt of met overdadig veel puntjes. |
Citaat:
|
Omdat wij leden van dit forum dat vervelend vinden en het daardoor vaak onleesbaar wordt. :)
|
Citaat:
|
Haha ik mis hem hier ook even hoor. Ik geloof dat ze erg verliefd is, een maand al lang vind voor een relatie en hoopt dat wij ook ooit deze 'prins op het witte paard' tegen gaan komen. :') In iedereen aardig bedoeld, denk ik.
|
Citaat:
maar de topictitel: "liefde die je nooit zult vinden, als je niet oplet.." vind ik een beetje overdreven.. alsof zij het nu helemaal geweldig goed voor mekaar heeft, omdat ze nu een vriend heeft..blabla.. ze is gewoon verliefd.. |
Derb.
Leuk voor je, ken je verhaal niet. Lijkt me niet dat het altijd aan anderen ligt. |
Ja precies. Ze komt in ieder geval niet als 21 over. :') "Ga der alweer... maandje mee!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat jij eigenlijk zegt is dat de mensen die vrijgezel zijn niet opletten ofzo? ik vind je verhaal gewoon wat vaag:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn prinses op de witte merrie dacht er helaas anders over.
|
liefde is kut. Doe mij maar een knap paard.
|
geen strafbare shit posten wortel!, que?
|
Citaat:
GADVERREDAMME:kots: |
Hehe. :')
|
Citaat:
|
heel leuk voor jou
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.