![]() |
Na het masturberen( voor de meisjes )
Hoiiii!
Ik heb een vraagje. Kben vandaag best wel heel lang mezelf gaan masturberen enzo, ook speciaal ervoor in bad gegaan in totaal 5 uur lang achter elkaar ofzo. Ben er verder niet met andere voorwerpen ingegaan ofzo, je weet wel waarin, maar alleen met mijn vingers. ( Heerlijk , lekker nat maar daar niet over nu. ) Nu heb ik hele erge buikpijn nu ik net gestopt ben en steken in mijn onderrug. Wat betekent dit? Graag serieuze hulp. xxxx. Sweetcandyy :love: |
misschien lag je te lang achter elkaar in een kutpositie
trololo, woordgrappen zonder er bij na te denken |
Nee, ik wisselde heel erg af van postiee.
xx Sweetcandyy :love: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Lol ja dat weet ik weer dat heb ik zelf ook nog een keer gepost, so whats the problem?
________________ ik heb geen dildo. alleen me moeder maar die heeft um facking goed verstopt. lol. xx Sweetcandyy :love: |
Citaat:
|
Lol @ handtekening.
|
Jongen dat is haar handtekening niet gozer. :+
|
oeps.
|
:+
|
Citaat:
|
Wie snapt dat nou niet, maar dat meiske zal nu ook wel weer niet ZO achterlijk zijn he. :+
|
Ik heb haar ergens in een ander topic al uitgelegd hoe ze hem in kan stellen zonder het telkens in haar bericht te moeten doen. :)
|
Citaat:
|
You killed it. MNOOH!
|
Citaat:
Ik weet niet wat het kan zijn misschien omdat 5 uur overdreven lang is? |
Dat kind heeft gewoon verkeerd gelegen, zelfde als wanneer je gewoon tv aan het kijken bent. :')
|
Vraag me af wat die ouders denken dat hun dochter 5 uur lang in bad aan het spetteren is.
|
Dat water word koud en je handen gaan rimpelen.
|
Ik dacht me te kunnen herinneren dat ik hier nog iets had gepost... Het gebeurd de laatste tijd steeds vaker dat mijn reacties spontaan verdwijnen..
|
hoe zou dat nou komen
|
Citaat:
maar dat kan natuurlijk niet, das teveel offtopic.. maar de opmerking van de handtekening kan dan weer wel...:z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.