![]() |
Verliefd...
Hee allemaal, ik vind een jongen uit een andere 3e klas al heel lang leuk. Ik weet alleen niet zo goed wat ik er nu verder mee moet. Ik heb zijn msn al maar hij is bijna nooit online dus ik heb nog maar een paar keer met hem gepraat (ik kende hem al wel, hij deed samen latijn met onze klas) en ik heb zijn mobiele nummer via via, maar ja. Ik weet niet eens of hij precies weet wie ik ben.
Volgend jaar heeft hij het zelfde profiel als ik, maar straks is hij dan bezet:( heeft iemand tips, een idee? Want mijn vrienden kennen hem ook niet goed ofzo... heel erg bedankt in ieder geval!! |
probeer meer contact met hem te krijgen.
|
Citaat:
|
praat met em :yes:?
|
Citaat:
Was even een droog voorbeeldje, want je moet het natuurlijk wel zelf verzinnen, anders komt het zo uitgekauwd over:) |
Een wc is bezet. Een meisje of jongen niet.
|
jawel soms moet je wachten net als bij de wc's
|
of je gaat naarbinnen :+
|
ok maar ik ou niet van dp's
|
je zou natuurlijk ook iets kunnen afsprekken met een groepje ofzo en hem dan ook vragen ?
|
hey ik vind een meisjes van 15 jaar heel leuk ik ben 14 ik weet niet hoe ik het moe aanpakken kan iemand mij helpen
|
Chill, omschrijf de situatie. Ken je haar al?
|
ja, waar ken je haar van etc etc.
|
ja ik ken haar al maar ik weet nie wa ik moe zeggen om haar mee uittepakken help mij
|
Citaat:
2. Zoekfunctie. 3. Uitgaan. |
sms je weet maar nooit
|
ne ke proberen en nog andere tips
|
Sla haar op de kont en als ze dan tevreden kijkt pak je haar op de bek. Kijkt ze boos zeg je 'sorry kan ik het goedmaken met een kusje', dan zegt ze waarschijnlijk ja. Dan moet je snel zijn en door je knieën, haar broek een stuk omlaag en op de kont kussen waar je net hebt gespankt. En als je daar dan toch zit...
|
Het gaat over een hij? :+
|
:')
|
Citaat:
|
Ik loop achter :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.