![]() |
Vliegtuigongeluk
Citaat:
|
Ik hoorde het al.
Altijd naar. |
ai kindje van 10 das kut
|
Is het nu weer 8? Eerst was het 8, toen toch wel 10. Volgens mij is hij 10.
Trouwens niet kut, tenminste nog 1 kind dat het overleeft heeft. |
tsja, het blijft alsnog veiliger dan naar het vliegveld toe rijden. Feit is alleen, dat als er iets gebeurd, het vaak ook aardig kut is:+
|
Waarom gaan er 60 nederlanders in hetzelfde vliegtuig in libië zitten?
|
ehm vakantie in Z.Afrika, en terugreis via eenzelfde reisbureau shit. Overstap in Libie ofzo, tsja shit happens
|
zoiets blijft gewoon kut
|
hoorde et gister avond al :o
mja da kindje is vast 9 :yes: |
|
Natuurlijk heeft ie gelijk. Maar t is nogal pijnlijk pm dat aan het begin van zon goedbekeken programma te zeggen xD terwijl de programering van dwdd ook veranderd was. Ghehe
wat me trouwens wel opvalt. Als het Nederlands elftal ergens wint vindt hij het best om met z'n kop twee uur erover te lullen op tv. Maar tig Nederlandse doden, daar moet geen aandacht aan gegeven worden volgens hem. Strange shit |
Citaat:
sneu voor dat jochie trouwens.. |
Vreselijk zoiets, en inderdaad arm jochie..:(
|
Ik bedacht me eigenlijk vanacht pas dat dat jochie dus waarschijnlijk geen ouders meer heeft.. En ik denken dat hij geluk had dat ie t overleefd had ... :{
|
Ben je snel mee dan.
|
Citaat:
maar toen had ik iets verkeerd gezegd, kreeg al mn collega's op mn dak, dat ik ziek dacht etc... maar nu ben ik blij dat iemand hetzelfde denkt :) |
Hmhm.. ik had er nog even niet aan gedacht. Die heeft niks meer, zonder zijn ouders. Het duurt een leven voordat je zo iets verwerkt hebt, denk ik..
|
tsja, je ouders dood en je broer. Maar vergeet niet dat zijn tante en oom nu bij hem zijn, en hij volgens zijn artsen ook al een beetje lachte.
Dus wens hem nog maar niet dood, want je komt er op die leeftijd met de goede hulp er echt wel boven op. Ik zeg niet dat het makkelijker is, maar toch nog steeds beter dan de dood. |
Ik wens hem ook zeker niet dood! :) En op die leeftijd zal het ook anders zijn, maar als het nu bij mij zou gebeuren (dus ook op mijn leeftijd) zou ik me af gaan vragen waarvoor ik nog leef.
|
Citaat:
tis echt kut voor hem.. |
dus denk je, nu is het kut. Misschien is dood zijn beter, strange shit.
|
neeeee... als je nou ff goed las wat ik typte..
in het begin dacht ik; kritieke toestand; laat maar gaan, als ie zo moet vechten etc.. hij heeft toch ff niks meer. Nu; nu het goed gaat, wat jij al zei; oom&tante, lachje etc.. laat m maar leven;) |
It sure fucking sucks for him, maar hoezo zou hij nu niets meer hebben om voor te leven..?
Dat kind is nog maar 10 en heeft nog een heel leven voor zich liggen. |
die zal zig wel heel zun leven afvragen waarom hij het overleeft heeft
|
Citaat:
|
Dan nog. Niemand is dood beter af.
|
Hoe oud is dat kind nou? 8,9,10?
wth |
journaal zegt 10, nu.nl zegt 8, telegraaf zegt 9.
Aangezien de telegraaf dat kind aan de lijn heeft gehad gok ik op 9. |
Volkskrant zei ook 9. :+
|
dealtje sluiten op 9 dan?
|
:yes:
|
Dik grote foto van dat jongetje op de voorpagina van de lc. Iedereen noemt hem een held en "wonderboy" ofzo.. ik denk laat dat kindje met rust het is al erg genoeg allemaal.
Hij zit ook niet te wachten op al die mensen te roepen dat hij geluk gehad heeft. nou wat een geluk.. als enige een vliegramp overleven waar ook nog eens zn ouders en broer zijn omgekomen. |
woow.. heeft iemand eh.. vrijdag de aflevering gezien van DWDD met Prem..
machtig! Ik vond hem op veel vlakken gelijk hebben wat betreft die journaliste van de telegraaf |
Niet gezien, wel iets over gehoord. Was hij niet heel erg grof?
|
Ja, ik heb een stukje gezien.
|
Citaat:
weet alleen niet of je Prem kent :P ik zal es kijken of ik t filmpje kan vinden;) edit:
filmpje van 5 minuten, persoonlijk wel de moeite waard :) |
|
Citaat:
slaap je deegje? :') |
Citaat:
Ik heb er nog een uitgebreid artikel onder en wat andere Nederlanders er van vinden. Citaat:
|
Prem maakt wel goeie punten.
|
Ja, moeilijk om hem serieus te nemen.
|
Hij wordt elke avond serieus genomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.