![]() |
ik ben verlied op het nichtje van mijn vriend
heey
ik ben zoals de titel al zegt verlied op het nichtje van mijn vriend zij vind mij ook leuk en we willen eigelijk verkering maar ik vroeg me af hoe kan ik het hem vertellen zonder dat onze vriendschap daar aan lijd of valt het wel mee ? gr.luffy |
ik kan niet 1,2,3 zien hoe jullie vriendschap daar onder zou lijden.
|
Citaat:
En ik vraag me af hoe oud jij bent en hoe oud zij is. |
denk niet dat je vriendschap eronder lijdt je bent toch gewoon een jongen of is is die''vriend'' je verkering ofz?
|
ik ben 16 en zij is 14 nee hij is niet mijn verkering
nee omdat ik al had gevraagd of hij het raar zou vinden als ik verkering met haar had en hij was er niet echt over te spreken ik denk dat ik wel ergens snap wat jullie bedoelen en snap eigelijk ook niet echt waarom hij daar zo een probleem van moet maken gr.luffy |
Als je vriend zoiets niet kan respecteren, wat voor vriend is het dan?
|
dan zou ik zeggen: dan heeft die kerel gewoon pech.
|
Hm ik heb zelf ook een nichtje..
Als een goede vriend van mij iets met haar zou krijgen zou het in eerste instantie wel wennen zijn. Maar als dat zou gebeuren is het niet zo dat i het niet goed/fijn zou vinden :P haha Het is dan tenslotte een goede vriend van mij en die gun je het, en je nichtje gun je zoiets natuurlijk ook! Dus.... Niks aan het handje :) |
bedankt
ja ik snap het ik ga er gewoon voor en verwacht dat hij het respecteert
bedankt iedereen voor de hulp ik houd jullie op de hoogte wat er is gebeurt gr.luffy:wave: |
Citaat:
|
Is hij iig wel consequent :)
|
natuurlijk is ze lwel mooi en ik was niet echt van plan om foto`s te laten zien :P
|
Goed zo ;)
|
En is het nou al wat geworden?
|
Citaat:
oja en het is gelukt ik heb nu verkering met haar en hij heeft geen probleem er mee zoals jullie al zeiden dus opgelost bedankt iedereen voor jullie hulp :D gr.luffy :D |
mooi man
|
tof :)
|
Goed bezig!
|
Goed zo :)
|
Citaat:
|
ja verlied :9
|
door het te vertellen zou je zijn vriendschap 'kunnen' verliezen.. (zo denk ik daarover)
mwaaaa mss accepteert hij het wel.. |
/\ als je even doorleest zie dat ze nu iets hebben
en heeft zijn vriend er geen probleem mee ;) |
Dat dus. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.