![]() |
Examens 2010
Kutje,
morgen weer examens8{ wie doen er allemaal examens? en wat moet je halen om te slagen? Gewoon een discussie/ervaring uitwisselings plekje voor de eindexamen scholieren. Of zijn dat alleen Wortel en ik?:') Ts, begint meestal: -Nederlands 4.1 -Engels 4.1 -Scheikunde 3.8 -Natuurkunde 4.2 -Wiskunde 4.6 Als ik dit haal ben ik geslaagd met zessen, en toch stress ik m ervoor:+ |
Euhmm.. ik had een lijstje gemaakt. Laat me even zoeken!
|
Ik moest vroegaah ook zulk soort cijfers halen als jouw Jordi, en toen zakte ik. :+
|
Dat bedoel ik, en heb daar echt geen zin in:z
|
Ik begin hem een kleeeeein beetje te stressen.
|
En toen was je gezakt neem ik aan :')
|
Citaat:
|
Succes allemaal nogmaals met jullie examens jullie redden het wel! :love:
|
Naja ik heb sowieso al twee 7es vaststaan, dus een 4 en een 5 ZOUDEN mogen.
Verder moet ik dit halen voor een 5,5: Nederlands: 3,7 Duits: 4,7 Engels: 4,6 geschiedenis: 5,4 wiskunde: 4,7 economie: 5,9 |
Je twee zevens hebt heb je twee compensatie punten. Dan mag e dus geen 4&5. Maar twee 5'en. Of je moet voor een ander vak nog een zeven komen te staan
|
Dat bedoel ik dus, nederlands word al gegarandeerd een 7, en duits waarschijnlijk ook. :) Daarbij zijn dus maatschappijleer en spaans ook al 7es
|
jullie hebben sowieso mazzel met die compensatiepunten, dat had je vroeger nog niet..:P
Ik moest volgens mij overal een 5.5 of 6 voor halen :Y) |
Citaat:
|
Compensatiepunten? Dus als je een meester bent in wiskunde, natuurkunde en scheikunde en hier hoog voor staat, kan je duits afsluiten met een 1? :')
|
haha nee, tuurlijk niet. :')
Met één 7, mag je één 5 hebben. Met twee 7es, mag je twee 5en hebben. Met drie 7es, mag je een 4 en een 5 hebben. Lager dan een 4 is sowieso gedoemd. :') |
Mag je met een 8 een 4 compenseren? Of met een 9 een 4 en 5? En met een 10 twee 4en?
Vroeger moesten we nog maximaal scoren! |
Citaat:
|
en het onderwijs stelde al niets voor toen ik examen deed..
|
Citaat:
|
Blij dat ik de lerarenopleiding niet heb afgemaakt dan, want met zo'n systeem zou je de leerlingen echt geen les meer kunnen geven omdat ze hun diploma toch wel halen :p
|
Citaat:
|
Tering, met die compensatie punten was ik ook wel gewoon in 1 keer geslaagd! :{
|
met die compensatiepunten had ik het volgens mij nog gehaald als ik voor geen enkel tentamen was op komen dagen :')
|
Ik had 6 zevens en 4 vijven? :+
|
Citaat:
|
dat compenseert toch? :+
|
In september uiteindelijk wel ja :+
|
Ik ben wel geslaagd met twee 8en en de rest 7ens en een 6je.
Ik had wel buikgriep tijdens mijn examens. Ik was kotsmisselijk en ben toch maar gegaan. Kom ik daar aan, moet ik prijsverschillen tussen frikandellen en kroketten berekenen. :'( Trouwens, ik heb donderdag a.s. rij-examen, telt dat ook?:+ |
^Denk niet dat dat de bedoeling is. :+
Morgen Nederlands, wordt een eitje. |
Succes Ezeltje. :)
|
gaat wel lukken hoop ik:+
btw, volgend jaar wordt het examen halen anders. Je moet dan wiskunde, nederlands, engels afsluiten met een 6 of hoger. Dus daar mag je ondanks je compensatie punten niet lager dan een 5.5 halen. ivm gezeik van de universiteiten ofzo, dat het niveau bij deze vakken te laag ligt. |
Citaat:
Succes iedereen met Nederlands vandaag! 8-) |
Zo bijster moeilijk zijn examens ook niet echt meer.
|
Daaaat ging wel lekker! Alleen die samenvatting was een beetje wazig. :{ Ik snapte die punten niet helemaal. Had wel in één keer maar 210 woorden :thumbsup:
|
Welk examen is er morgen?
|
Wiskunde.
|
oooh, half uurtje :9
|
Naja, ik moet t nog even door gaan kijken. :9
|
Ik ben wel echt blij dat ik wiskunde in havo 4 al had afgesloten :+
|
Zou 't makkelijker maken :+ Ik ben echt stom geweest dat ik overgestapt ben van Wiskunde B naar A :') Nu allemaal van die kutverhaaltjes lezen. (maar dan had ik Ramon nooit ontmoet :love:)
|
Je moet er wat voor over hebben he :+
|
Mja. :+ Ik dacht dat dat beter zou zijn, maar B is eeeecht wel makkelijker.
|
Citaat:
|
Het klonk mij ook al raar in de oren.
|
Citaat:
edit; ligt er nogal aan wat je ligt he. |
Oh komt wel goed :)
Beetje leren en het moet wel lukken ^^ En mocht je hulp nodig hebben met Wiskunde.. mijn opleiding bestaat voor een groot deel uit wiskunde, so shoot if you need any help Ik weet alleen niet of ik veel van wiskunde A af weet.. ik heb op de middelbare altijd wiskunde B en D gehad, en nu zit ik alleen nog maar met integralen en imaginaire getallen te kijken. Maargoed its worth a try if any help is needed |
Citaat:
Allebei ist lastig, ik zat gisteren met mn vriendin A te doen, ging me tegen verwachting in, nog best goed af.. Maar dat is toch wel echt andere koek dan Goniometrie met al die sinus-shit |
^Dat is dan weer helemaal niet moeilijk. Ik blijk (achteraf) beter te zijn in B. :) Komt waarschijnlijk omdat dat me ook heel wat meer boeide.
|
haha :')
tot je een echt vraagstuk van B voor je krijgt en denkt, had ik mn mond maar gehouden |
Wie deed hier uit de hoogte?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.