![]() |
ophouden
hey,
als ik klaarkom na het trekken druk ik mn plasbuis dicht om te voorkomen dat het er allemaal uitkomt (geeft zo'n zooitje om 0:00 int donker in je bed zonder bril op in liggende positie XD maar zou dit slecht zijn omdat het gaat ontsteken op een x door al het oude opgehoopte sperma wat er zit? en dan nog ff iets: na het trekken ong. 5 minuten daarna moet ik iedere x naar de plee, en hoe langer ik w8 hoe meer pijn het gaat doen :| serieus probleem? laters, Bas |
Als je je plasbuis dichttrekt snap ik wel waarom het dan pijn gaat doen als je wacht met een volle blaas. :{
|
Klinkt vrij logisch, inderdaad. :+
|
Citaat:
ik kom klaar, en net voordat het eruit komt knijp ik hem dicht. en over dat plassen: dan knijp ik hem niet dicht ;) het is net na het trekken en maakt niet uit of ik een volle blaas heb of niet ;) |
Dan nog, dan doet misschien je blaas wel niet pijn maar precies daar waar je sperma uit hoort te komen.
Het moet eruit sooner or later. Hoogstwaarschijnlijk om de druk te verlagen ofzo. Correct me if I'm wrong. |
Chris weet het vast. wat sowieso vast staat is dat het niet goed voor je is.
|
Even vanuit een vrouwelijk oogpunt, het lijkt mij dat dit namelijk hetzelfde geld. Als je seks hebt gehad, is het verstandig om als vrouw even "uit te plassen".:) Dit dus om de boel van binnen schoon te houden. Het lijkt mij dat dat voor een man net zo goed geld, als hij het al binnen houd.
|
Of een sigaretje roken.
|
dus jij wilt gewoon een zooi van je bed maken??
|
Hij zei dat je dan avond niet moet trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dit is net als schijten met een kurk in je reet.
|
Citaat:
|
Nou die ene keer.. :z
|
Citaat:
|
en dan uitlegge wrm je bed onder de gedroogde sperma zit??
|
Citaat:
edit; woops, jij bent niet de TS. sorry! :9 |
Dan nog.
|
Tuurlijk niet.
|
Citaat:
|
Tuurlijk niet.
|
Jawel, die persoon kon gewoon het topic doorlezen. ;)
|
Ja. Maar dat heeft er niets mee te maken dat 'ie reageert op blaab zijn post.
|
nog ff een ding dat zooitje hoort er gwn bij :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.