![]() |
door onderbroek en inlegkruisje
heeeeeeeej
ef un vraag. kan mijn vriendin zwanger worden als ik mijn onderbroek aan had. zei haar onderbroek aanhad en zijn ongesteld was en inlegkruisje inhad? en ik in mijn onderbroek ben klaargekomen? terwijl ik op haar lag met beiden de onderbroek aan???? graag snel antwoord!!! |
Haha, nee. :')
|
kan het absoluut niet?
dat ik in mijn onderbroek klaarkwam. en dat het door mijn in haar onderbroek door haar inlegkruisje ging? |
Nee, dat kan niet.
|
Hulde.
|
Waarom is dit topic in Liefde en Relaties?
|
Hij is niet in haar geweest. :+
|
:+
|
Misschien is het wel een 3 ling:o
Nee tuurlijk niet. |
nee kan niet
je kan tog sowies niet zwanger worden als je ongesteld bent ofzo?:') edit: 2 woordjes omgedraaid :') |
Ja dat kan...
( stom iets) |
Citaat:
|
Mag je dan niet afspreken dan?
Ze bloed niet uit der mond etc? |
Kim heeft gelijk, dr mondje is nog geschikt
|
Citaat:
|
Gevalletje van;
'Nu niet ik heb hoofdpijn.' 'Maar ik heb je kop niet nodig.' |
Citaat:
|
ik denk het niet, weet eigenlijk wel zeker :yes:
ze is ongesteld, duurt zeker nog 1 week voordat ze zwanger zou kunnen worden doordat eisprong nog niet is (komt ong. 10 dagen na menstruatie d8 ik) en sperma overleeft nooit zo lang (behalve als je invriest :+) dus wees maar gerust :aai: |
^Kijk jongens, het voorbeeld van een nuttige reactie. :+
|
Citaat:
|
HA, ik ben niet de enige die sarcasme niet vat. :z
|
save
nee het is gewoon veilig zoals iedereen al zei:d
|
Kan iemand deze kerel een medaille geven?
Ik heb me kapot gelachen. |
die edit 2post hierboven:(
|
sperma in buurt van vagina
heeeej
ef een vraagje. ik heb met mijn vriendin vanalles zitten doen. we hadden beide de onderbroek uit. en toen kwam mijn penis tussen haar benen. en een beetje tegen haar vagina.nu geloof ik dat er een beetje voorvocht uit mijn penis is gekomen,maak het wat uit als mij voorvocht tegen haar vagina is aangekomen? ik ben niet klaargekomen. maar kan ze nu niet zwanger zijn? |
Nee.
|
Citaat:
als je nou vol tegen der vagina aan ging lopen spuiten ja dan was de kans aanwezig (tog?) en als je nou is gewoon op past is misschien wel slim :yes: |
Citaat:
|
Ik weet niet waarom maar ik vind het altijd toch een risico.
|
Ik vraag me af hoe die gast neukt.. :+
-Hij houdt lekker de onderbroek aan, en zij ook.. -Ze is ook nog eens ongesteld. :yes: -Hij denkt dat ze nog zwanger kan worden ook dan.. -Hij denkt wss dat sperma een of andere bijtende chemische rommel is die door de onderbroek, andere onderbroek en de tampoen heen gaat/bijt, en dan ook nog vanzelf lekker de vagina in loopt of wat dan ook? _0_ Geen seks voor jou meer jongeman, jij doet namelijk GEVAARLIJK! :no: **Don't try this at home!*** :') |
kv nid dit een toffeee up zo nsahgts :0
|
Citaat:
Then again, dan lijkt 't me alsnog heul sterk dat ze zwanger kan worden. |
Citaat:
"Ik vind dit en toffe up, zo 's nachts. :o" :+ |
Citaat:
|
Big Sister is watching you.
|
Praat poep, je weet waar ik het over heb.
Ot again please. |
Citaat:
|
Weer een zooi spam de deur uit. Ik snap dat het topic niet echt jullie niveau is en dat het kneuzig overkomt. Vanaf nu normaal doen, laatste waarschuwing. Als je niets zinnigs te posten hebt; doe dat dan ook niet.
|
ot dan maar baas...
[Sherlock] ze kan niet zwanger zijn.. [/Sherlock] |
Citaat:
|
^Dat en ik stelde een normale vraag.
|
Genoeg. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.