![]() |
Maradona rijdt over voet cameraman.
De trainer van het Argentijs elftal reed over een voet van een cameraman en schold hem daarna uit.
"Waarom zet je dan ook je voet voor mijn auto? Eikel!" schreeuwde Maradona naar de cameraman. Het incident gebeurde vlak voor aanvang van een persbijeenkomst, waarin de bondscoach zijn selectie voor het WK bekendmaakte. Diego kwam aanrijden in zijn auto en verminderde zijn snelheid voor de persmensen die zich hadden verzameld. De voormalig wereldvoetballer van het jaar reed per ongeluk over de voet van de cameraman, stopte niet en reed scheldend verder. De cameraman werd per brancard afgevoerd. Wat zou jij doen, als jij Maradonna was & journalisten zouden je hinderen? |
Mongool van een Maradonna.
|
_0_ Kijk even naar zijn goals, die hij vroeger heeft gemaakt en zeg dan weer dat hij een mongool is. (A)
|
een goede voetballer kan tog ook een mogool zijn ?:P
ot: k*tcameraman beetje voor ze auto gaan staan :') |
Citaat:
|
:gaap: Ik had het over de manier, waarop hij voetbalt. Niet de manier waarop hij vecht. haha.
~ Armien |
Nu weet ik hoe je aan 18.054 posts, reply's, berichten komt!
|
Ik regel de bunker, deeg, jij zorgt voor de popcorn?
|
Sure. En energy drink.
|
Je denkt ook aan alles. :love:
|
:$
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toen hadden ze nog geen six packies hoor! :rolleyes: Alleen maar bierbuikjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja. |
Ik ga ook op rugby. :9 Wat wil een mens nog meer dan worstelen in de modder om ballen met kerels.
|
ik bedank.
|
Dat beuken is prachtig.
|
beuken doe ik wel op muziek van paul elstak of aanverwanten en niet met mijn sport
|
Citaat:
|
Rugby is een echte mannensport!
Maargoed. Genoeg over mannen die in de modder om ballen spelen. Het enige wat ik van Maradonna weet is dat hij een goeie voetballer was. |
Pluisje :love:
|
En zwaar drugs en drankverslaafd. Oja.. en eten.
|
Haha "Pluisje"
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.