![]() |
Na al dat gezeik
over td's ban en weet-ik-nog-wat is het tijd om iets te vieren!
Mijn valkparkieten hun eitjes zijn uitgebroedt en nu heb ik er 2 babyvalkjes bij. O-) Bier en kippenworst op de bbq voor iedereen? |
valkenboutjes? :9
|
:yes:
Feli man |
oooooh wat koeel :d
|
Kipworst!:D
|
Dankje dankje :d
Foto's komen ooit wel eens.:+ En ash, het zijn valkenborstjes :$ |
Als het maar te eten is :9
|
Ik weet wel niet of ik genoeg eten heb om jou honger te kunnen stillen. :+
|
Ach, 2 babyvalkjes en een paar valkenparkieten moet wel genoeg zijn :9
|
Je moet wel een beetje delen hoor!:o
|
Cool valkparkieten!
heb er zelf ook eentje :d Hoe ziet die van jou eruit? en de babytjes? :3 |
Ik zal eens een foto maken. :d
|
Awesome ^^
Ben benieuwd! Echt al lang geen babyvalkparkiet gezien haha Mijn valkparkiet is al een goede 10 jaar oud. Maar dat beest vliegt nog steeds als een malloot door ons hele huis :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha okay
Hoelang hebben ze dan nodig voordat ze het goed vinden dat je erbij mag komen? :+ |
Citaat:
|
haha okay :)
Lijkt me alleen niet zo verstandig om te lang te wachten.. Die beesten zijn in het begin altijd wel schuw maar als je er steeds een tijdje bij gaat zitten wennen ze ook aan je. In het begin hadden wij 2 parkieten, maar omdat ze steeds samen waren hebben ze nooit echt geleerd om bij ons te komen. Mijn parkiet wil zo dus ook nooit vastgepakt worden en komt vrijwel nooit op je schouders zitten. Op je knie land ie nog wel regelmatig en hij komt altijd eten schooien haha Misschien gebeurd dit ook wel bij jou als je ze te veel met elkaar op laat trekken :P |
Toen ik 2jaar geleden mijn eerste kocht heb ik ook zoveel mogelijk tijd met hem gespendeerd zodat hij héél tam was enzo. Na die 2de bracht hij idd meer tijd door met zijn vriendinnetje dan met mij :d Nu ze kinderen hebben moeten ze helemaal niets meer van mij weten maar dat komt wel goed. :+ gewoon tijd geven en niets forceren. :)
|
gefeliciteerd:)
|
Dankje. :) neem een biertje :d
|
Pic? :p
|
wil jij pikken zien? :{
|
Vogels :'( Die herpesbeesten zitten constant in attack-eye-mode
|
Waar blijft mn banaan met appeltaart god damn it...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.