hub coonen |
3 June 2010 12:55 |
Citaat:
Origineel gepost door Henkus
(Bericht 1487795)
pff, et is nogal wat, wat jij hebt meegemaakt.
Hoop voor je dat je straks van de ellende af bent
|
Dank je wel voor je steun.
Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
(Bericht 1487938)
Wat wil je nou met dit verhaal? Ik neem aan dat ze bij de eerste keer al hebben uitgelegd wat ze gaan doen?
Wat ik ervan begrijp leggen ze een shunt aan die die cyste draineert in de maag, mooie oplossing lijkt me zo. Wat wil je verder nog weten, waar ze je open snijden?
En ik zou die pijnstillers als ik jou was lekker doorslikken, er lopen zat mensen chronisch aan de pijnstilling, dus als je het nodig hebt zou ik het gewoon lekker gebruiken.
|
Ik zou graag van iemand die er meer van weet wat meer technische info krijgen.
Dank je voor je reactie
Citaat:
Origineel gepost door Deegbal
(Bericht 1487998)
Tuurlijk, maar het geeft wel een beetje een idee van hoe of wat.
|
Dank je voor je reactie
Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto
(Bericht 1487872)
Ik heb ook een geporforeerde dikke darm gehad door een blindedarm ontsteking.
Het doet inderdaad pijn en je kunt echt niet blijven lopen met pijnstillers. Je moet er niet op wachten als het te veel pijn doet. Pijnstillers werken namelijk ook niet bevorderend op je maag, of slik je er maagbeschermers bij?
Als je het echt niet meer trekt moet je gewoon naar de 1e hulp gaan.
|
Dank je voor je reactie
Citaat:
(Bericht 1487867)
Redelijke kans dat Chrizly hier wel wat vanaf weet.
|
Dank je voor je reactie
Citaat:
Origineel gepost door hub coonen
(Bericht 1488068)
Dank je voor je reactie
|
Ik wacht de nieuwe oproep maar gewoon af en zie dan wel.
Citaat:
(Bericht 1487938)
Wat wil je nou met dit verhaal? Ik neem aan dat ze bij de eerste keer al hebben uitgelegd wat ze gaan doen?
Wat ik ervan begrijp leggen ze een shunt aan die die cyste draineert in de maag, mooie oplossing lijkt me zo. Wat wil je verder nog weten, waar ze je open snijden?
En ik zou die pijnstillers als ik jou was lekker doorslikken, er lopen zat mensen chronisch aan de pijnstilling, dus als je het nodig hebt zou ik het gewoon lekker gebruiken.
|
Dank je voor je reactie en ik wacht de nieuwe oproep maar gewoon af en zie dan wel.
Citaat:
(Bericht 1487998)
Tuurlijk, maar het geeft wel een beetje een idee van hoe of wat.
|
Dank je voor je reactie en ik wacht de nieuwe oproep maar gewoon af en zie dan wel.
Citaat:
(Bericht 1487938)
|
|