![]() |
Hoe eet jij een magnum?
Eerst de chocolade er van af eten
of gewoon happen? :z |
Eerst de buitenkant behalve dat kleine stukje chocola onderaan, dan het ijs en dan als laatste dat stukje chocola :p
|
Eerste een stukje van het bovenste chocolade.. dan de beide zijkanten een stukje.. dan lik ik het middenstuk tot ik weer verder moet bij de chocolade. :love:
|
chocolade eerst, maar als ik het eet neem ik die strawberry white, die binnenkant is in ieder geval lekker:+
|
gewoon hapje voor hapje met de hoop dat het chocolade er al lekker afvalt ;)
in mijn mond natuurlijk |
eerst de choco eraf natuurlijk:+
|
Uithollen.
|
Citaat:
|
niet. Chocola is niet mijn ding :no:
|
Jij eet danoontje ijsjes:+
|
Die zijn wel lekker hoor:love:
|
Eerst de chocola natuurlijk.
|
Soft iiiiijjjjjssss yeah yeah yeah.
|
ik denk nooit na over eten.Ik eet gewoon.
|
Ik ga meestal voor een zwerver staan en dan hap ik en maak ik extra luidruchtige kreuntjes erbij.
|
Haha. :{
|
Eerst de buitenkant :D
|
Eerst de chocola d'r vanaf en daarna het softijs <3!
(Behalve dat stukje choco onderaan, dat bewaar ik voor het laatst :P) |
eerst chocolade natuurlijk! :thumbsup:
|
Citaat:
|
whuahhahaha xD
ik eet altijd eerst de buitenkant, behalve dat stukje onderin het ijs, die 'bewaar' ik als laatste zeg maar ** |
Ik kom nooit door al dat ijzer heen.
|
Citaat:
|
Eerst de chocolade.
|
Citaat:
.357 Magnum of Cayenne Magnum? In die laatste wil ik mijn tanden wel inzetten hoor. Nee, niet letterlijk erin zetten. Figuurlijk! Figuurlijk wil ik mijn tanden daar inzetten. Wat dacht je nou? Dat ik daar letterlijk mijn tanden in ging zetten? Ach hou toch op, natuurlijk niet letterlijk. Je tanden zet je daar toch niet letterlijk in? Dat is figuurlijk bedoeld, Figuurlijk! |
gewoon normaal..
ipv eerst die chocola eraf happen, das alleen een vrouwen tic, en davidd kennelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Precies zoals baloe zegt :z |
Eerst het topje ontchocoladeën, ook bekend als ontvoorhuiden, vervolgens het blootgelegde ijs opeten, meestal door te bijten en dan de rest van de chocolade opeten, met daarna natuurlijk het ijs, meestal niet meer door te bijten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.