![]() |
Kan iemand mij helpen ik zit er erg mee
Hallo,
Ik wil zo graag een ps3, alleen mag niet van m'n parents :( En nu kan ik me friend niet owne in mw2 What nu? o: |
Geen ps3 :+
Tegen je ouders doe je niet veel :P En verder ken ik je ouders niet, dus weet ik niet hoe je een beetje op ze in kunt spelen om ze alsnog over te halen. In de meeste gevallen helpt zeuren iig niet. |
Wat hij zegt
|
Ja, maar ze zeggen zo van dat ik toch al veel heb enzo.
Maar ik moet hem gewoon hebben weet je wel, anders kan ik niet slapen:Z |
Soms kan ik niet slapen van een meisje dat ik nog steeds niet voor mijzelf heb..
Maar van een PS3? :+ |
Daar ben ik niet echt mee bezig ;p
De game world is mijn grote liefde En als ik dan wakker zou liggen van meiden dan moeten het wel video game girls zijn |
Krijg dan maar een leven.
|
Hoe kan ik dat video game mannetje nou een leven geven als ik geen GOD DAMN PS3 HEB :[
|
Wait, did I just spot a troll?
|
Nah, you didn't ;)
|
Seriously, kiddo, get a life.
A real one. |
Ik zeg toch dat dat niet kan :[
|
Geld verdienen en zelf kopen....
|
Ik heb het geld,
Nouja, kom 150 euro te kort, maar Hey! wat is 150 euro ;) |
Citaat:
|
Ja, maar normaal sponseren ze met van alles '-.-
En betaal ik het later terug (een deel dan) |
Citaat:
|
Als je nou eerst zorgt dat je die 150 euro ook krijgt en dan nog 60 euro voor mw2 dan praten we verder.
Ohja en WTH heeft dit met seksualiteit te maken ik neem aan dat je niet je leuter in die gleuf stopt? |
Dat lijkt me wel geil
|
Genoeg.
|
Genoeg wat
|
Met je eigen topic vermierenneuken. Heb je genoeg antwoord gekregen? Dan gooi ik dr een slotje op. :{
|
Hahahahaahah. _0_
|
Nee, want ik heb in de tussentijd nog steeds geen ps3, hea.
|
En die gaan wij niet voor je kopen.
Verwend nest.. :{ |
Citaat:
|
Als je nou is begon met hier niet zo huilen en ging werken dan kon je er eentje kopen.
|
nou ga klusjes doen om die 150 euro te verdienen, als je er niet van kunt slapen moet je dat er wel voor over hebben. En misschien kom je er dan achter dat de buitenwereld veel leuker is en hoef je niet meer ;)
|
Jullie begrijpen het niet|:(
|
Jij wil dat we je pappie en mammie opbellen om ze te vertellen hoe lief jij bent zodat zij je weer eens geven wat je wil hebben.
Jongen ga er maar voor werken. |
Grapjas..
|
Citaat:
Je mag dan nog wel een jochie zijn maar je kan je wel iets volwassener gedragen. |
http://www.cheatengine.org/forum/fil...ace_hd_523.jpg
problem staff? |
Citaat:
Je kan graag gamen, doe ik ook graag, maar je GROTE liefde.. Get a life.. Citaat:
ps3 kindjes ^^ WAHAHAHA |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.