![]() |
Post in dit topic, en enkel in dit topic..
Hoe erg je Wendy mist.
Wendy voor de gelegenheid heb ik een gedichtje voor je gemaakt en die ga ik aan je voordragen :$ Je ogen zijn als gladiolen En je tieten als grote kolen Iedereen mist die lieve bips Maar ik vermaak me met chips Wendy je bent een admin en ik wil je het bed in Groetjes :love: |
Dat ass.
Thatsthejoke.jpg |
haha
|
niet
|
Citaat:
|
niet
|
Citaat:
|
Sowieso, bafferdje van me.
|
Wat jij wil :+
|
He ja, wendy is er niet :P
merk het nu pas op.. agoed :) |
Wat zijn jullie voor stelletje. Ben ik dan de enige die elke nacht in foetushouding ligt en mezelf in slaap huilt omdat ik het mis om haar posts te lezen? Om haar online te zien, wetende dat als je een foute post maakt dat je het dan persoonlijk goed moet maken bij haar? Ik kan hier toch nooit de enige in zijn? :'(
|
:yes::thumbsup:
:Y) |
Weg,wie?
|
Citaat:
Niet een echte fan blijkbaar:notgood: |
Citaat:
|
Ze is niet altijd online op LL als ze op msn is. :+
|
Maar wij kunnen zien wanneer ze online is ezel! :]
|
Nog een gedichtje voor Wendy.
Wendy als ik een bad zie denk ik aan je Helaas ik geen bad Maar verder denk ik wel aan je! |
???
|
Citaat:
|
Kijk, die heeft tenminste gevoel :love:
|
Ik was net in de aldi en ik heb leverpastei gekocht om te vieren als ze terugkomt, het waren 6 blikjes want ze verkochten ze alleen per 6. Het zijn nare blikjes want als je ze openmaakt gaan ze niet meer dicht dus moet je jezelf helemaal de tering in freten aan zo'n blikje.
|
Citaat:
Je hebt het maar zwaar... |
Ja :'(
|
waarom is ash weg..... :P
|
Citaat:
|
Unox :thumbsup:
Wendy :9 Nog een versje: Het gaat over een kersje einde. |
^die vind ik mooi
! |
Citaat:
|
Hoi wendy
Zonder jou is het een ellendy Ik heb geen rijmpjes meer dus zal ik het zonder doen Dus geef ik je maar een Groetjes :love: |
wat voor poep jij praat,
je lijkt wel op blaab, maar wendy zit helemaal niet op jou zoals jij wel op haar te wachten, ze zit heel de tijd bij mij met dr gedachten, dus stop met je gezwerts, zo dit was mijn vers. |
is wendy wegdan ?XD
|
Ik zie wendy online op msn maar durf niks te zeggen, heeft iemand een openingszin? :$
|
neuken?
|
Even proberen
|
Ik heb wat gemist?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.