![]() |
Hulp gevraagd!
Ik heb een probleem; ik ben verliefd op de zus van mijn beste vriend. Ze is 2 jaar jonger dan mij. Op zich is dat nog geen probleem, maar...ze is verliefd op iemand anders. Help me alsjeblieft!
|
Dan maak je weinig kans he.
|
Zorg dat ze verliefd wordt op jou...
|
Zulke antwoorden verwachtte ik al...
|
Dan wist je het zelf dus ook al.
|
de zus van je beste vriend, en zij is al 2 jaar ouder.. hoe oud is die vriend dan? :{
anyway, probeer es te laten blijken subtiel dat je dr leuk vind, zo subtiel dat je je er ook nog dom uit kunt lullen en kijk hoe ze reageert ;) |
Ze is JONGER dan hij slimpie.
|
ehja ik zei per ongeluk ouder... maar ga je mij slimpie noemen..reken zelf es mee..
Hij is 12...zus is 2 jaar jonger..10 dus... t broertje moet dus 8 zijn ofzo... ik had toen ik 12 was geen beste vriend van 8 hoor dompie :Y) |
:P wtf,
hij is 12 dan is zijn vriend 12 en die zus 10 toch... |
Citaat:
|
Er is niks over zijn vriend gezegd hoor. :') Precies zoals tommy zegt.
|
ga mij dan geen SLIMPIE noemen...zucht...
de ZUS (das dus geen zusje, maar iemand die ouder is) is al 2 jaar jonger dan hij... dan moet het broertje/de beste vriend sowieso 1 jaar jonger zijn... dus sowieso 9 jaar oud... wakker worden :z |
baloe wil slim doen..... zus hoeft niet persé ouder te zijn:+
|
dan ist zusje..en nou niet meer zeuren..
want dit topic van die jongen wordt verneukt :P excuses van mijnt kant ook :7 ps, ik ben slim |
topic is toch al verneukt, ik snap z'n probleem niet.:+
of je zorgt gewoon dat ze jou leuk gaat vinden of je houd erover op. |
Ik wil een paar dingen zeggen:
1. Bedankt voor de hulp tot nu toe. 2. Zij is 10, mijn beste vriend 13 en ik 12. 3. Ik weet wel dat ik moet maken dat ze me leuk gaat vinden, maar hoe moet ik dat doen??? |
je moet niks maken...liefde kan je niet afdwingen..of leuk vinden..
gewoon jezelf blijven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er bestaat een speeltuin toch?
|
Citaat:
|
dat ze gwn doktertje gaan spelen dan
|
Ik hoorde Dokter?
|
volgens mij is 10 jaar wat te jong voor al echte verliefdheid te kennen, niet?
|
Ik zie het antwoord..
Ze is Tien.. Tien.. Hij is Twaalf....... Twaalf. Genoeg antwoord denk ik zo hehe :P Versier der gewoon. Klaar. Of giet er veel bier in. |
Citaat:
|
Bier!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.