![]() |
Goede en extreme versier truck gezocht.
Hallo, Voor wie mijn vorige topic heeft gelezen kan ff mee.
(Anders lees je hem gwn nog ff :d ) Dus er is dus wel iets extreems nodig voor haar te versieren. ze raden me ook aan samen paard gn rijden,cinema. Maar met haar gewoon al mee te vragen gaat het al mislukken. Dus geef me eens een simpel verhaaltje zullen we maar zeggen hoe ik het moet aanpakken.:d Jeeej een verhaaltje O-). maar er zit beetje spoed achter liefst nog in de vakantie. mvg,Acer. |
ni alemaal te samen he:Z
|
"Hoi. Ga je mee naar de bios? "
|
Citaat:
|
Goh wat wil je dan doen?
"Weetje meisje, er kwamen laatst dus 2 olifanten aan in een nieuwe dierentuin. Die stonden dus naast de aapjes. En net toen dat gebeurde kwam er dus een man voorbij, die had een snor en een heeeeele lange baard. Wil je met me naar de bioscoop?" |
Citaat:
ne maar ik bedoel zo gewoon wil je mee naar de bios is da ni beetje.. Zo een heel 2uur duurend verhaal hoeft ook ni.O-) |
Vraag het gewoon. Dan wel face to face als het even kan. :)
"Ik vroeg me af of je misschien zin had om een keer samen naar de cinema (zo noem jij dat?) te gaan" |
Citaat:
|
niet geschoten is altijd mis.Je kan het toch gewoon vragen?
|
Citaat:
|
'Hey, er is een nieuwe film uit die ik zoooo graag zou willen zien maar niemand wilt mee, heb jij zin om mee te gaan?'
|
Citaat:
Ik snap het mr karate kid ga ik al zien en step up 3d is niks voor haar :*|:( mvg,Acer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus een paarde film:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon doen.
Is niet zo moeilijk. Als je daar eenmaal zit ben je alleen maar blij.. |
Citaat:
|
Citaat:
sta jij maar is voor iemand waar je denkt waar het een dikke nee gaat zijn. (faal angst ;)) |
Citaat:
daar lijken we wel beste vrienden. Maar in het echt zeggen we dan weinig enz.... mvg,Acer. |
Citaat:
|
Citaat:
1) face to face moet niet 2) de jongen houd het leuk O-)O-)O-) Maar hoe houd ik het nu weer leuk . Wow wat een sukkel ben ik ni als ik nog ni weet hoe ik het leuk houd. mvg,Acer. |
Citaat:
Dus ja.. Citaat:
2) je houd het samen leuk. En als je het op msn leuk kan houden betekend dat je genoeg gesprekstof hebt, dus dan moet dat vast wel goedkomen als je naar de bios gaat. Misschien moet het in het begin een beetje loskomen, maar dat is ook niet-niet vanzelfsprekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
good luck ^^
|
Citaat:
ik stuur wel pbtje of reactie als ik antwoord heb. (ze is nu nog op vakantie) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we nr de bios gaan moet ik dan al eens iets proberen van een hand op leggen ofzo iets weet ik het ??. mvg,Acer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of als ze iets (grappigs?) zegt gewoon zeggen "kijk maar uit of ik ga je nog zoenen".:+ Als ze je dan vaag aankijkt moet je het niet doen, kijkt ze je uitdagend aan, wel doen. :z
|
Citaat:
|
"Hey.... How you doin?"
|
Citaat:
(IK ben tot Maandag op vankantie) |
Citaat:
Je zit te kijken nr de film opeens ik ga je zo zoenen. gekunt ook zo doen alsof ge u armen uitrekt en dan omhelsen :thumbsup:dee ik altijd me andere meisjes en wertke. |
Citaat:
Maar als ik gewaagd heb en het mislukt zit je er nog 2 u zfo met iemand wr je het verknalt hebt. |
Bovenstaande 2 dingen kun je volgens mij dus beter niet doen..
|
Citaat:
|
|
**Hoi ben jij al versierd?**
of slinger kopen werkt soms ook :+ |
Citaat:
jij wou toch advies, ga je die nou zelf geven? :? |
gewoon met haar om gaan enz..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.