![]() |
Sad story :)
Heeyzz.
Dus een vriendin van me kwam met het volgend verhaal : Ze heeft iemand leren kennen op haar stage , nummers uitgewisseld en al . Hij stelde na het werk via een sms'je voor dat ze samen eens iets leuks moeten gaan doen de volgende weekend. En zij ging akkoord. Ze hebben nog geen datum en uur afgesproken. Maar vandaag toen ze elkaar terug zagen keek hij niet naar haar , en hij zei ook niets tegen haar. En zij is nogal een verlegen type dus durft ze niets te vragen . Ze wilt niet afgewezen worden want het gaat allemaal heel snel enzo. Je weet nooit. Maar de vraag is wat is er veranderd ? Waarom doet hij nu afstandelijk ??? Is hij verlegen? boos? Btw ze zijn in contact gekomen doordat een vriend van de jongen in kwestie haar eerst versierde maar door het feit dat hij te ver woont en haar nummer niet durfde vragen :) Is het niets geworden. En dus greep de jongen in kwetsie zijn kans. Of heeft zijn vriend misschien iets gezegd? Iemand een idee of tips.:wave: Mijn idee was dat ze zelf stappen onderneemt. Maar ze durft niet. |:( |
Geen idee.
|
Citaat:
Maar is het niet zo dat jongens ook zo hard to get doen ? wanneer zij al een stap hebben gezet en verwachten dat het meisje ook iets doet?.... |
Misschien dacht hij aan wat hij begonnen is en klapte hij helemaal toe.
|
Citaat:
Of misschien wou hij zijn vriend gewoon bewijzen dat hij het wel kon. Maar toch .... want hij vroeg haar nummer, sloeg die op en sms'te haar later terug met daarin zijn nummer. Dus dan wil je toch wel verder gaan of niet? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nenee kzeg niet meteen verliefd ofzo . Maar je hebt er toch wel bedoelingen mee??? Ik vind dat gewoon een rare manier . Want het kan zijn dat ze elkaar leren kennen en elkaar niet willen . Maar ik snap niet waarom hij haar nummer vraagt en dan dichtklapt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wouw antwoord op mijn vraag niet weten hoe jou ideaal meisje is. Goed! |
Citaat:
|
gewoon beetje proberen te praten, schijt aan falen. ik had dat ook, ik begon gewoon met praten tegen d'r over d'r hobby's gewoon van alles en nog wat.
|
Citaat:
maar om ontopic te gaan: hij heeft dus zn nummer gegeven enzo.. en heeft vandaag dus 1x niet naar dr gekeken? nouja, better luck next time.. je hoeft toch niet meteen vol op mekaar te vallen en continu naar mekaar te kijken.. |
Misschien is hij erachter gekomen dat hij toch niet op vrouwen valt?
|
Volgende keer even met hem gaan babbelen. Beetje flauw ook om via de sms wel te durven praten, maar in het echt geen woord te durven zeggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.