Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Break (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67499)

Suepahfly 7 August 2010 08:32

Break

Heeft iemand van jullie dat ook al gehad,dat je echt op een punt kwam van"nu is het genoeg geweest,ff geen relaties,vriendjes of vriendinnetjes,gewoon even een moment om aan jezelf te denken."

Ik ben echt op dat punt gekomen dat ik absoluut single wil zijn en alles op een rijtje wil zetten,en ik geloof dat dat zeker niet slecht kan zijn voor een mens. Helpt ook om alles in perspectief te zien, en te beseffen dat je ook perfect gelukkig kan zijn met een single bestaan:p

Kwalvis 7 August 2010 10:11

Citaat:

Origineel gepost door Suepahfly (Bericht 1498568)
Heeft iemand van jullie dat ook al gehad,dat je echt op een punt kwam van"nu is het genoeg geweest,ff geen relaties,vriendjes of vriendinnetjes,gewoon even een moment om aan jezelf te denken."

Ik ben echt op dat punt gekomen dat ik absoluut single wil zijn en alles op een rijtje wil zetten,en ik geloof dat dat zeker niet slecht kan zijn voor een mens. Helpt ook om alles in perspectief te zien, en te beseffen dat je ook perfect gelukkig kan zijn met een single bestaan:p

Gefeliciteerd, je hebt je eigen vraag beantwoord!

weerlegger 7 August 2010 10:46

Nee

Baloe 7 August 2010 11:09

Citaat:

Origineel gepost door Kwalvis (Bericht 1498573)
Gefeliciteerd, je hebt je eigen vraag beantwoord!

wat lul jij nou weer dom?

Kwalvis 7 August 2010 11:18

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1498596)
wat lul jij nou weer dom?

ik dom altijd lul :$

Doctor 7 August 2010 12:24

All the time.

Als ik geen behoefte heb aan iemand, waarom zou ik dan moeite doen voor iets wat ik niet wil?
Nee, dan heb je ook van die typetjes die maken het uit met de een en gaan 2-3 dagen later verder met een ander alsof er niks gebeurt is en dan is 't kennelijk ook "de ware" en "WJNMK" gezwans.

ash-hôôle 7 August 2010 12:46

Citaat:

Origineel gepost door Suepahfly (Bericht 1498568)

been there. Heb een half jaar lang ook echt niets gedaan qua vriendjes. Volop party machen met de vriendinnetjes. Maar dan gauw kom je toch weer iemand tegen met wie je het wel ziet zitten..

Suepahfly 7 August 2010 20:34

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1498616)
been there. Heb een half jaar lang ook echt niets gedaan qua vriendjes. Volop party machen met de vriendinnetjes. Maar dan gauw kom je toch weer iemand tegen met wie je het wel ziet zitten..

jep maar dan heb je toch xweer die persoontjes waar je aan zwak voor hebt en dat amaakt het weer wat moeilijker,en dat zijnn die momenten dat je aan jezelf moet denken.

Morgen dzal ik er wel weer geen spijt van hebben en dat helpt,gewoon afkappen:p denk aan jezelf,en als je dan toch iemand tegenkomt...gwn geen bang hebben,als ze toch die ene persoon is,dan zal ze wel wachten tot je klaar bent:+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.