![]() |
17de verjaardag
hallo . een vriendin van mij woord 17 en ze weet niet waat ze kan geven voor een feestje maar ze wilt iets groot houden waar iedereen haar kan zien .
kunnen jullie me helpen met een idee voor haar ?? |
Gewoon een feest geven... Dat is toch niet zo moeilijk:')
en als ze aandacht wilt, stripact door haar ^^ |
Hoe bedoel je 'waar iedereen haar kan zien'?
|
|
ik bedoel ze wilt een mooie jurk aan en wilt dat iedereen haar ziet
|
Dus jij moet een jurk voor haar kopen? :+
|
Sweet 17. :') Wat een bullshit, aandachtsgeil for sure.
|
:z
|
Als iedereen haar moet zien moet je tv erbij halen ofzo.
|
Citaat:
|
Verkeerde been uit de baarmoeder gestapt denk ik.
|
Gewoon een feest met een grote tent, bar erin, flink wat discolampen, wc's eindje verderop als er geen sloot in de buurt is en tja.. strippaal voor aandacht. Of beter nog, zo'n bar huren waar je op kunt lopen met wat daarop. En geef dr een playboy bunny outfit, aandacht heeft ze, of ze nu dik of dun is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een grote tent met bar erin is toch goed te doen? Nja tenminste.. ik neem aan dat je een gro(o)t(er) feest met andere vrienden viert zodat de kosten verdeeld kunnen worden.. Ik bedoel, ik heb al best wat feesten gehad waar dit zo werd gedaan hoor? Zo'n groot feest in m'n eentje organiseren heb ik het geld ook niet voor hoor :P lol Jij hebt teveel tunnelvisie over mij. :yes: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
^lol
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ook al.
|
Voorspelbaar
|
Ohja, omdat niemand het nog gezegd heeft. Het is 17e.
|
Ligt dat nou aan mij of kun je op je 17e prima een groot feest maken?
|
Volgens mij doelt TS op een soort "Sweet 16" (maar dan 17, natuurlijk) zoals je die op MTV ziet. Aandachtsgeil dus.
|
Citaat:
Aandachtsgeil dus. je concludeert iets... concluderen op een veronderstelling, yeah righto. |
Of je houd je bek gewoon even.
TS reageert niet eens meer. |
Citaat:
Flame! Ban! |
Chitesel heeft wel gelijk, thou.
|
Dan is deze post dus ook overbodig:)
Citaat:
|
Ik stuurde jullie in de juiste richting. ;)
|
??
|
Citaat:
|
:')
|
Ik ruik ongeste...:z
Wat is er mis met een groot feest op je 17e geven....? Daar hoef je echt niet aandachtsgeil voor te zijn. En geef toe, iedereen vind wat aandacht wel leuk. Tenminste, als je zo'n feest geeft / wilt geven. Ken zoveel mensen die dat doen/gedaan hebben :P Beetje raar dat iemand die dat wilt doen, dan meteen als aandachtsgeil gezien moet worden, vind je niet carrot? :') |
Ze reageert waarschijnlijk toch niet meer inhoudelijk:)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen feest gegeven voor men 18e maar wel voor mijn 19e en 23e wat is daar aandachtsgeil aan:Z |
Wortel zegt het, dan zal het vast wel zo zijn:')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.