![]() |
Sms
Zelf hou ik me niet zo veel bezig met sms-en,maar als ik ga kakken denk ik "hmm,ideaal moment om eens te sturen"
gwn omdat ik echt niets beters te doen heb op dat moment wat zijn jullie beste sms-momenten:+ |
wachten op de bus:+
savonds in bed en op de plee:') |
best wel grappig als je dan stuurt 'wat ben je aant doen' antw 'blabla, jij?'
ja ben aant kakken ben eigelijk best wel sms verslaafd als ik tenminste iemand heb om mee te sms'en, vind wel fijn om te sms'en voordat ik ga slapen denk ik |
Ik heb geen contact met de buitenwereld.
|
Als ik er eenmaal aan begin is het soms wel lastig om dr een eind aan te maken xD
Moeten ze maar op msn komen lool |
In de klas
|
Tijdens een les, en s'avonds in bed :P
|
ik sms voor het slapen gaan en als ik van mn werk kom :love:
|
School, in bed, en gewoon overal eigenlijk..
|
's avonds als ik in bed lig sms ik meestal. Maar zo'n smserd ben ik niet, doe mij maar bellen :9 urenlang.
|
Ik sms overal wel eigenlijk.
|
in bed, voor het werk, na het werk, euhm.. in bed? ja dat was het wel ;P
|
achter t stuur
|
Ik haat smsen. Als iemand me smst, bel ik meteen terug.
|
Nu lekker PingChat met mn iPhone hahah:P
|
^WhatsApp is beter:)
|
^
Het gaat er mij meer om dat ik hetzelfde gebruik als iedereen. En PingChat2! vind ik prima werken. |
op de fiets naar school, onder de les, en als aan het kakken ben natuurlijk zoals iedereen :P
|
fuck smsen... Pingen met je homies!
de meeste hebben toch een Blackberry :P Plee, in bed, tijdens het wachten op stoplichten (auto/fiets/lopend) en overal waar ik mij verveel en moet wachten. |
Citaat:
Citaat:
|
wtf is het
|
Citaat:
Moet je wel een iPhone, BlackBerry of Android hebben + de app.. Maar als je dat met vrienden afspreekt is het echt super! Zie het als Skype gebruiken ipv normaal te bellen:P Alleen dan in SMS-vorm. |
Gratis? je hebt er toch een internetabonnement voor nodig?
|
ja maar de meeste pipo's die een Blackberry/iphone/android hebben wel een internet abbo
|
@ henkus, het is inderdaad niet veel anders dan msn.
Maar toch gebruik je dit eerder dan inloggen op msn etc. Snap het zelf ook niet helemaal. |
Citaat:
|
bijzaak :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
no shit sherlock.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.