![]() |
BIER en ******
Voor iedereen op rekening van mij.
Omdat ik weer een studie heb:d Aangenomen bij AIS Flight Academy, kan in november of januari beginnen:wave: Vandaag gevlogen, zelf geland en alles was goed, dus fuck Starbucks, ik ga vliegen. ciao ciao :wave: |
jeej gefeliciteerd waarin heb ej gevlogen ??:):)
|
http://flugrevue.de/sixcms/media.php....JPG.41863.JPG
Tampico TB-9 Deze, wordt gebruikt als lesvliegtuig, maar ook om de vlieggrading te doen:) |
Ik dacht dat mensen boos werden als je voor jezelf een feest-topic aanmaakt. :+
Mag ik achterin je vliegtuigje? :d |
dus jij kwam zo laag over mijn huis heen pas!
Gefeliciteerd shitezel |
Citaat:
Citaat:
|
Had jij me nooit moeten verwijderen. <3
|
que? wie wat waar ik verwijderen? Je staat er nog steeds in hoor;)
|
O really? :')
|
denk het wel, ik verwijder alleen normale personen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben jij normaal?
Wat gek zeg. |
Vandaag contract getekend, kan in januari beginnen:d en vanaf december op de campus wonen:thumbsup:
|
Goed man.
Gefeliciteerd! |
thanks
|
gefeliciteerd. Weet jij wat voor een percentage mensen aangenomen wordt? Ik hoorde dat het bij de luchtmacht voor vlieger echt 12 op de 1000 mensen zijn waarvan nog een deel afvalt.
|
welke campus? :+
|
maar zen rijbewijs heeft hij dan nog niet
|
^true, ben nog geen 18:')
best een idioot idee eigenlijk |
Citaat:
Feit is wel dat de luchtmacht niet alleen naar je kop kijkt, maar ook fysiek veel meer test. Daar zal het grootste deel dat psychisch gewoon oke is afvallen. Zie het zo, als je het psychisch niet aankan om piloot te worden weet je dat meestal zelf wel. Dan ga je het ook niet proberen, de meeste vallen dus af omdat ze hun dag niet hebben. Wat natuurlijk iedereen kan overkomen! Citaat:
ze hebben een paar eigen huizen in Lelystad Haven;) |
bier en tieten dus?
graag :d |
Wortelbrooood!!!
|
heeft zij bier dan?
en niet bijdehand doen met dr naam :') |
cookie and shizzle?:p
|
ik heb nog bier ;)
feli by the way! |
en tieten,
baloe, there it is |
ah, Vlinder :love:
:d daar kan ik wel een trucje op :') |
Citaat:
Elke keer met zweefvliegen wil ik meer, alleen dan ben ik alweer beneden:P Ik ga mezelf toch net niet de grond inboren haha Maar gefeliciteerd! :d Misschien kom ik je daar ooit nog wel eens tegen haha Mocht ik niet bij de luchtmacht door alle keuringen heenkomen, ga ik het bij de KLM proberen! |
Bij KLM proberen gaat je niet lukken, je doet het altijd nog bij KLS, en bij de KLM werken de eerstkomende 10/15 jaar ook niet:')
|
Citaat:
en dan AIS flight academy |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.