![]() |
Eigen nummers
Hallo mensen.
Ik maak eigen nummers. Deze is al oud maar laat een beetje zien van wat ik kan. Al moet ik zeggen dat ik nu beter ben. Kwaliteit is slecht omdat ik em verkeerd in me windows movie maker heb geexporteerd. http://www.youtube.com/watch?v=f3KDGKHIG4o Veel plezier en reacties graag:D:) |
Needs more umpf.
|
Het is oud he ik weet dat de kracht er nog niet in zit maar komt wel:p
|
"22 augustus 2010"
Noem ik niet bepaald oud. Tenzij je het popmuziek bedoelt. Dan is het al oud, ja. |
Nee de post is nieuw. Maar de maak is oud. Ik ben er trouwens weer mee verder gegaan en word al veel beter. En een andere van mij is bijna profecionele kwaliteit. En daar werk ik natuurlijk naartoe.
|
Laten we hopen dat je muziemaak skills beter zijn dan je vocabulaire. 8)
|
Haha. Waar je dat op baseert weet ik niet:P maarja:p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ok sorry hoor:P Maar even niet reacties op me taal. gaat hier een keer ff om de muziek:P
|
jij noemt het trance he?
vind t meer groove-achtige shit.. tis me te saai/langzaam/rustig moet iets meer lef in |
Gaat puur om het idee. En het idee is. Ik maak muziek. Zal strax wel wat beters posten
|
Te langzame intro, synth geluidje wordt oninteressant als je er zo lang naar luistert, net als de bas en kick.
Misschien hoort het bij trance, maar lange intro's ftl. Wel geinig deuntje, welke DAW gebruik je? |
Misschien ook wat meer echo's en effecten enzo, maakt het interessanter en past bij trance.
|
Wat is daw?
|
Citaat:
je moet nou niet zo dom doen, jij post hier iets, dan wil je wat horen, krijg je kritiek ga je janken.. :z |
ey gaan we serieus doen? Ik ga geen ruzie zoeken en hier voor het plezier.
|
:thumbsup:k vind het wel nais hoor
|
Dankje man woutertje. Ik zag dat je nickelback ook nice vind dus ik begrijp je smaak:D
|
Je ziet jouw muziek als in het zelfde straatje van Nickelback?:')
|
Citaat:
|
Chitesel ik zie het niet in het zelfde straatje als nickeback. Ik zeg alleen dat ik hij een goeie muzieksmaak heeft. En baloe, ik begrijp je verkeerd waarschijnlijk. Graag niet negeren maar dat licht aan jezelf
|
wow! heb je je strings al goed geluisterd of op de juiste volume. klinkt niet 100% het melodie verveelt zou er meer variatie in brengen. gewoon door blijven gaan. :)
|
Wow! Gewoon slecht dus:)
|
Citaat:
|
:')
|
|
my own tracks
check out http://limbolink.hbvl.be/shocktavez/
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.