![]() |
mijn vrindin is zwanger !
hallo ik hoop dat julllie mij kunnen helpen mij vrindin is zwanger en ze is 16 jaar maar ze kan niet teggen haar haar ouders zeggen dat ze zwanger is en als ze het zegt heeft ze een groot probleem en ze wilt het graag weg halen kunnen jullie mij helpen alvast bedankt
|
beter zegt ze het wel anders heeft ze een nog groter probleem.
|
..
ze kan het niet zeggen kan ze geen abortes doen of soo
|
?
|
vanwege haar geloof? ze moet sowieso naar de huisarts en in ieder geval een mentor van school ofzo of een ander familielid/goede kennis in vertrouwen nemen hierover.
|
haar familie maak de af ze is moslim en als de vader achter komt of de moeder dan is ze dood
|
beetje dom om haar zwanger te maken dan maar is ook niet veel meer aan te doen nu. ik zeg mentor van school nog steeds.
|
Citaat:
|
abortus kan toch ook anoniem??
|
^ Lol kan het nog botter XD
Eh Oudes tellen en kontakt mej mentor nemen ja. Mah da wisje zelluf al. Oh nee wacht, ik kom nu wel een beetje onvolwassen over.. |
moest je maar niet lopen neuken
|
ja de mensen die zeggen had je maar niet moeten neuken reageer hier dan niet:')
OT: laar haar naar de huisarts gaan en hem 0f haar raad geven ? |
Even naar de huisarts gaan, die kan je advies geven. Daarnaast is er ook de VBOK, nu de Siriz, voor onbedoelde zwangerschappen. Zij kunnen jullie ook raad geven en jullie bijstaan met je besluit en de consequenties die daar bij komen kijken.
Maar gefeliciteerd dude, je wordt papa *) |
Citaat:
|
of Robin E. :+
|
Wat wil jij zelf? ( afgezien van haar geloof etc.)
Kunnen jullie niet met jou ouders overleggen? |
Citaat:
|
Citaat:
"Aborteerders Anoniem" |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.