![]() |
Navelpiercing
Heeyz
Dus ik heb een navelpiercing laten zetten vandaag:thumbsup:. Nu ik zou graag tips krijgen over hoe ik hem het best kan verzorgen. Ik weet dat ik via google veel kan vinden. Maar ik heb liever tips van hier :* Greetz |
Vooral afblijven hooguit alleen om even te draaien ofzo om schoon te maken maar zo min mogelijk, je kan gaan zeezouten?
Maar betadine kan ook is wel makkelijker kan je gewoon 2 x per dag doen net als zeezout.. En verder ja vooral niet doen wat de piercer je heeft afgeraden.. en geduld hebben en niet denken omdat je vriendinnetjes zeggen van ja ik heb hem na 3 weken al verwisseld hem dan ook zo vroeg te gaan wisselen wacht gewoon zeker 4 maanden.. of wanneer jij zeker weet dat het kan. |
had je dat niet beter kunnen uitzoeken VOOR je dat ding liet zetten? :')
|
Thnx Kim
@ the darkness : heb ik gedaan hoor maar ik wil gewoon wat horen van mensen die er een hebben laten zetten. Daar is toch niets mis mee? |
Ik zelf heb ook een navelpiercing, ik draaide er alleen aan, heb dat ''ding'' nu al 4 jaar. Helemaal geen problemen mee, vaak maakte ik het schoon met pure alcohol. Brand wel. Maar maakt goed schoon :thumbsup:
|
Citaat:
|
Ik ook niet.
Het sterkste wat ik ooit gehad (en gezien) heb was 98%. |
das weer helemaal hot hé? zo'n navelpiercing...
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dailyscubadiving.com/wp-c.../Skinbends.jpg |
Navelpiercing in een flubberbuik wil je ook niet tegenkomen hoor.
|
Ja dat is wel waar. Je moet zien op wat voor een buik je hem laat zetten.
|
nou, maak een foto van je buik en post deze hier O-)
|
Citaat:
Maar een foto posten....:p |
je mag m me ook mailen, als je niet wil dat iedereen m ziet
|
Citaat:
|
No p0rn plx.
|
preuts?
laat maar zien die foto. :d |
Citaat:
|
hey! nou ben ik weer aardig!
haha:P ik heb m nog niet eens :'( |
ik heb tegen niemand wat persoonlijks ofzo
|
Citaat:
|
Nog een vraagje voor mensen die hier al een navelpiercing hebben. Is het normaal dat ie een beetje jeukt?
|
Ja, maar je moet er niet aan gaan krabben.
Maar als je twijfelt ergens aan ofzo ga dan na de piercer toe... :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.