Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Trein Meisje (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67813)

Kwalvis 31 October 2010 16:23

Trein Meisje

Mijn verhaal:

Ok ik kwam donderdag aan op het station in Rotterdam om de trein naar huis te pakken, deze vertrok om 16:55, eenmaal ingestapt loopt er een meisje voor mij. Ze zag dat de cabine tussen de twee treinstellen vol stond, en besloot om in het smalle gangpadje te blijven staan.

Ik bleef hier ook staan aangezien er geen andere keuze was.

Dus onderweg zag ik dat ze af en toe naar mij keek, en ik keek haar dan ook af en toe aan, we maakte duidelijk oogcontact *)

Ze zag er prima uit vond ik!

Na Dordrecht riep de machinist om dat er weer plek was voorin. Ze keek me aan en draaide weg en liep de tussen cabine in, hier bleef ze staan en keek weer naar mij, waarna ik glimlachte en voorbij liep.

Ik hield de deur open en ze bleek achter me aan te lopen, alleen toen ik een stuk door gelopen was zag ik dat ze achterin een plek had gevonden.

Ik zat de hele tijd aan haar te denken.:$

Eenmaal aangekomen bij de eindhalte, (ik blijf altijd zitten tot de trein stil staat) liep ze richting mij, en toen ze dichtbij was keek ze me aan, ik keek haar aan en we moesten allebei glimlachen.:thumbsup:

Eenmaal voorbij gelopen, stond ik op, en liep naar buiten achter haar.
Ze keek af en toe lichtjes om.

Totdat ik bij de trap haar inhaalde omdat de mensen voor haar langzamer liepen, daarna ben ik haar uit het oog verloren :'(

Ik durfde gewoon met me stomme kop niet op d'r af te stappen. :x
Zelf ben ik vrij verlegen aangelegd, en nu kan ik haar niet meer uit me hoofd krijgen!

Die mooie ogen, die leuke lach! ik blijf er maar aan denken...

Ik hoop dat ik haar aanstaande donderdag weer tegen kom, dan stap ik op d'r af, en ik loop dat station niet uit voor ik haar nummer of iets dergelijks heb, tenzij ik haar helemaal niet meer zie... (wat helemaal kut zou zijn!:{)

Heeft iemand van jullie ook wel eens lopen flirten maar er niet op durven afstappen?

Vlinder 31 October 2010 16:29

haha geweldig :d

en ja wel lopen flirten zo wat in het rond maar dan gewoon om het flirten zelf :P

Kwalvis 31 October 2010 16:33

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1506246)
haha geweldig :d

en ja wel lopen flirten zo wat in het rond maar dan gewoon om het flirten zelf :P

Het flirten was echt leuk, en vooral als het van beide kanten komt! alleen stom van mijzelf dat ik er niet op af gestapt ben

Dus ik hoop maar dat ze Donderdag (of eerder mag van mij ook :')) dezelfde trein heeft als mij!

Vlinder 31 October 2010 16:37

ga je dan die hele trein door lopen om te kijken of ze ook ergens zit? :P

Wortelbrood 31 October 2010 16:41

Hahaha ik heb een keer iets dergelijks gehad, maar dan was het geen flirten. Gewoon een leuk gesprek gehad met iemand die oprecht interesse had in wat ik deed! Hij vertelde me dat hij elke dinsdag rond die tijd in die trein zat. Toen ik uitstapte bedacht ik me ineens dat ik geen idee had hoe hij heette! Dus 2 maanden lang daarna nog rond gekeken of ie niet ergens liep. :P Nooit meer gezien.

Hoop voor dat je dr nog een keer ziet, maar dan wel echt op d'r afstappen hoor!

Kwalvis 31 October 2010 16:44

Citaat:

Origineel gepost door Wortelbrood (Bericht 1506250)
Hahaha ik heb een keer iets dergelijks gehad, maar dan was het geen flirten. Gewoon een leuk gesprek gehad met iemand die oprecht interesse had in wat ik deed! Hij vertelde me dat hij elke dinsdag rond die tijd in die trein zat. Toen ik uitstapte bedacht ik me ineens dat ik geen idee had hoe hij heette! Dus 2 maanden lang daarna nog rond gekeken of ie niet ergens liep. :P Nooit meer gezien.

Hoop voor dat je dr nog een keer ziet, maar dan wel echt op d'r afstappen hoor!

Ik beloof het je! ik zal het laten weten zodra ik contact heb gehad met haar heb gehad!
:D

blabla1993 31 October 2010 16:48

Oh, is naar mensen kijken flirten.

xyellowcupcake 31 October 2010 17:42

Hopelijk vinden jullie elkaar donderdag terug. Goodluck !

Kwalvis 31 October 2010 18:17

Citaat:

Origineel gepost door xyellowcupcake (Bericht 1506264)
Hopelijk vinden jullie elkaar donderdag terug. Goodluck !

Dankje! ;)

Kwalvis 3 November 2010 18:57

Nou vandaag stapte ik met een maatje uit de trein (zit op dezelfde school).
Wat denk je, ik loop een meisje voorbij, en ik denk die komt me bekent voor, bleek zij het te zijn! maar ik ga niet terug lopen, en al helemaal niet met een maatje erbij!

Dus wij even de trap omhoog en even een rondje gelopen liep ze ons te gemoed, alleen ze keek nogal sacherijnig :S dus liet ik het maar gaan...

Daarnet op Hyves liggen zoeken (had haar ooit ergens op een foto bij een oud klasgenoot gezien) en ja hoor gevonden! Ze heet Maaike en is 18.

Heb haar gelijk toegevoegd, nu even afwachten :D

Ik denk dat ze elke dag de trein van 16:55 heeft, aangezien deze trein van 16:55 vertraagd was.

Dus kijken of ik d'r morgen zie!

ash-hôôle 3 November 2010 20:59

hehe, dat meisje denkt ook van wtf welke mafkees wil me nu weer toevoegen op hyves :+

Kwalvis 3 November 2010 21:31

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1506760)
hehe, dat meisje denkt ook van wtf welke mafkees wil me nu weer toevoegen op hyves :+

Ja... ach beter als niks doen.

ash-hôôle 3 November 2010 21:32

Wat ga je doen als ze je accepteert?

Je moet even een stappenplan bedenken om haar te veroveren :yes:

Wortelbrood 3 November 2010 21:47

Misschien zit ze stiekem wel op dit forum. :yes:

Wortelbrood 4 November 2010 16:34

Eitjes zijn lekker hoor! *)

Fuzzy 4 November 2010 16:40

straks denkt ze dat je haar hard aan het stalken bent :P

Wortelbrood 4 November 2010 16:42

Citaat:

Origineel gepost door Fuzzy (Bericht 1506826)
straks denkt ze dat je haar hard aan het stalken bent :P

Wat een onzin. Omdat iemand je toevoegd op Hyves? :*

the_darkness 4 November 2010 17:20

hyves.
srs bsns.

Kwalvis 5 November 2010 12:38

Beetje laat, maar ik kwam haar gisteren niet tegen...
Had een trein later helaas.

Davidd 23 November 2010 22:10

Ben zelf ook verlegen. Maar je moet gewoon denken: "Wat de fuck boeit het!?"
Je leeft maar 1 keer man, maak er het beste van :P
Stap op haar af en voer een gesprek, als ze je leuk vind(Wat duidelijk was nadat ik je post door had gelezen) gebeurt de rest vanzelf

Wortelbrood 23 November 2010 22:13

`Je bent wel echt een held in de liefde he?

Davidd 23 November 2010 22:25

Ben redelijk verlegen geweest maar dat is flink veranderd.. Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven ^^
Maarja, gewoon doen, je leeft maar 1 keer(Ga ik van uit dan.)

the_darkness 24 November 2010 00:30

Citaat:

Origineel gepost door Davidd (Bericht 1509722)
Maarja, gewoon doen, je leeft maar 1 keer(Ga ik van uit dan.)

Prutser.
Ik ben al aan mn 18e leven bezig.

Wortelbrood 24 November 2010 09:32

Ik heb er 9.

the_darkness 24 November 2010 13:37

poesje

<>woutertje<> 24 November 2010 16:56

kwallie update? :d

Kwalvis 29 November 2010 23:18

Citaat:

Origineel gepost door <>woutertje<> (Bericht 1509848)
kwallie update? :d

hehe dat meisje op hyves is niet het meisje op het station blijkbaar :')

Ik zie haar helaas niet meer op het station :(

achja... heb op mijn werk een leuk meisje tegen gekomen, ze keek me best lang aan en lachte ook naar me.

Alleen kon ik niet ff met haar praten want ze was kassa aan het draaien, en ik moest de winkel schuren, en toen ik klaar was bleek ze al weg te zijn... volgende week ff praatje met d'r maken :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.