![]() |
Mensen please help me
ik moet een surprise maken voor een jongen uit mijn klas
hij wil dit hebben gummen - potloden - pennen - lego zijn hobby's zijn: judo - met lego spelen - computeren - wiien mijn probleem is dat ik niks leuks en orgineels weet te verzinnen dus hebben jullie nog leuke ideeen:? dus willen jullie mij asjeblieft helpen _0_ alvast super bedankt:thumbsup: groetjes floor:wave: |
Hoi.
|
een legomannetje in een judohouding gemaakt van pennen potloden en gummetjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
lijkt me niet want dan zitten ze vol lijm en dan zijn die kadootjes verpest |
Gebruik je fantasie even lekker?
|
Maak een pen, een potlood en een gum uit lego.
Stop dat in een slecht verpakte kartonnen doos met stroop, watten en pepernoten. ??? Trololo. |
Ik had het gewoon heel klassiek in de cement gegoten. Waren ze op school niet blij mee.
|
Citaat:
|
Nee in een 2 liter melkbus. Was wel lachen, of geef een uitgeholde varkenskop.
|
Och, Phist, wat ben je toch heerlijk fout. :love:
|
:)
|
Citaat:
ik was alleen vergeten om de hamer en bijtel erbij te doen. jaaaaa en toen he :+ |
Same story hier. Hebben ze het uiteindelijk van de bovenste verdieping uit het raam op het plein gegooid. :+
|
Citaat:
ik had er dus een klein kokertje ingedaan ( helemaal dichtgetaped, 5 rollen tape xD) en daarin zat een briefje met de tekst: je cadeau vind je in het lelijkste ding binnen een straal van 100 meter. Dat was uiteraard dus de auto van zn vriendin :+ ( ja, wij deden die onzin nog in 5 HAVO) |
Held. :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 16 toen ik hem haalde :+
|
nee, dat was een certificaat, doos.
Ik had 'm wel op m'n 16e. |
Citaat:
Ik was ook 16 toen ik hem haalde :) OT: Kan je niet gewoon een wii fabriceren met daarop een judopoppetje van lego? Dan heb je een limited edition van de wii xD |
Weetje hoe fucking duur lego is?
De lego an sich zou al het cadeautje moeten zijn qua prijs :z |
kan toch legoplaatje?
|
Heeee, dat kan ook nog! ^^
|
Citaat:
|
Ik ben ook een keer blijven zitten hoor :+
|
Citaat:
-- lol cemente suprises bedankt voor t idee jongens dat ga ik dit jaar dus doen :') |
Citaat:
Citaat:
En ik bedoelde het nog wel zo goed :o |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.