![]() |
gestressed
hoi iedereen,
weet iemand wat ik het beste kan doen? ik ben erg gestressed de laatste tijd en heb op internet gekeken en ik bleek ook er beina alle symtomen voor te hebben (27 van de 29) alleen ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet doen.. naar de dokter of neit, off... iemand die ervaring heeft ? |
gestressed waardoor?
ik ben ook wel es gestressed :{ |
Ik stopte met lezen bij 'internet test'. :')
|
zelfdiagnose =/= betrouwbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Test
... Gekeken ... Test ... Gekeken ... Hm. Makes me wondering. |
ben je nu echt een autist of probeer je te trollen?
|
Ik ben gewoon kritisch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg altijd maar zo; Loat goan.
En heus niet dat ik ooit stress. |
Citaat:
je weet helemaal niet hoe erg het is. kunnen mensen nou serius nooit een vraag stellen waar normaal op gereageert wordt. |
Citaat:
|
en dan
wat wil je dan, doos. |
Citaat:
want dit is niet normale "iedereen krijgt het" stress. |
Waarmee verschilt jouw stress dan met die van "iedereen krijgt het" stress
|
zij is uiteraard weer 'speciaal' :')
|
ach stelletje kleuters laat ook maar.
wordt volwassen. |
En jullie hebben weer iemand weggepest hoor :+ Ik stel een permanente ban voor jullie voor. :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
massage! :thumbsup:
|
En klaar weer.
|
^
:') |
Citaat:
jullie reageren gelijk alsof het onmogelijk is dat iemand niet gewoon de alledaagse stress heeft maar dat het misschien erger is. Jullie weten niet eens waardoor ik misschien wel stress heb. Dus jullie moeten eens ophouden met gelijk denken dat iemand alleen overdrijft. dit is een forum, mensen komen hier ook met serieuze vragen. en zoals ik ook al op veel meer pagina's heb gezien. zijn er weinig die normaal serieus antwoorden. je hoeft heus niet overal een lolletje om te maken. dat bedoel ik ook met dat er hier zoveel kleuters zijn die moeten opgroeien. |
Als je zo volwassen bent, dan weet je ook hoe je het nummer van je huisarts moet opzoeken.
Of heb je nog een lesje "telefoonboek doorlezen" of überhaupt een lesje "lezen" nodig? |
Citaat:
Jij zet er zelf ook niet bij waardoor het wel komt dan. Voor ons is het dan logisch om te zeggen dat het een alledaagse stress is. Daarbij moet je ook niet zo happen, want ja het is een hier wat lolliger forum, maar dat betekend niet dat we niet serieus kunnen zijn. En ik denk dat als je serieus hulp wil dat je dat dan niet hier op een forum moet vragen (waar jij blijkbaar toch niet normaal kan reageren) maar aan iemand die je daar serieus mee kan helpen. |
Ze zal 'm toch niet nu als een gestreste kip op het spoor gaan staan he?:(
Ach dat maakt toch niet uit, faal ns. |
kan iemand me uitleggen waarom we onze tijd verspillen aan dit fraaie specimen van een onaangenaam persoon?
|
Smoke weed err'day.
|
Citaat:
|
OEH!
een flame! ik ook ik ook! :love: |
Da's geen flame, da's een bosbrand.
:love: |
Citaat:
|
heb je gaatjes?
|
nope
|
moeilijk sgijten dan
|
^
kuthumor. |
nee sgijthumor.
|
:+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.