![]() |
msn en zo
Hey ik zit nu met een meisje dat ik leuk vind op msn , maar weet niet precies wat ik allemaal moet zeggen , over sport en zo hebben we het al gehad , nog tips voor dingen waar je lkkr over door kunt lullen?
|
Dus je weet niet waar je met haar over moet praten, maar je vind haar wel leuk?
Probeer gemeenschappelijke interesses te vinden. Die verschillen voor iedereen, dus hier ga ik geen concrete voorbeelden van noemen. Het is beter als je er zelf achter komt.... Elkaar leren kennen, heet zoiets. Oh ja.. En ga a.u.b. niet allemaal dingen over haar aan anderen vragen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Tis echt niet leuk voor haar om tussen jou vrienden te zitten, dan gaat ze verlegen zijn..;o |
Als je nu al niks te melden hebt zou ik het lekker laten.
|
uhm srry or was f weg :o, maruh ik betwijfel alleen of ze wel metmij alleen film wil kijken :S ik d8 eigenlijkdat die filmavond juist kon zorgen dat we wat meer contact krijgen en zo en dt we heel misschien laters eens alleen kunnen kijken, en zij is nou niet bepaald verlegen XD
|
ik kan natuurlijk aan d'r vragen of ze het erg vind om met zin 2e te kijken of dat ze het tog leuker vind om met vrienden te doen :O?
|
Gaat het meestal niet andersom...?
Eerst elkaar leren kennen, en elkaar daarna pas aan elkaars vrienden introduceren? :P Mja doe nou maar zo.. Dingen afzeggen, dat schiet ook niet op. |
NOU ja ik had alleen nog maar 1 ander uitgenodigd en da is 1 van me beste vrienden dus die begrijpt het da misschine wel maar het is denk ik ook niet o erg als alleen hij er dan is
|
Maakt nou ook niet meer uit..
Als jij jou vriend nou weg stuurt, en vervolgens tegen dat meisje verteld dat jullie dan met z'n tweeen zijn.. Dan heeft dat meisje eigenlijk geen andere keus dan met jou daar te gaan zitten. Ook al zou ze het eigenlijk niet willen samen. Ze heeft immers al gezegd dat ze samen met jou film zou gaan kijken, en om dan af te zeggen omdat je dan alleen samen met iemand bent.. Dat is ook lullig. Dus om haar niet voor het blok te zetten kun je dat beter niet doen. :z Want dan doe jij lullig tegen haar :') |
Dude, ga snel kijken of je penis er nog hangt.
Bah wat een wijvenpraat. |
Citaat:
|
beter
Jawel big party... waar doe je moeilijk over? sex eten en zuipen is alles wat je nodig hebt dus neem af en toe een hoertje scheelt je weer mooi wat tijd.
|
Citaat:
Citaat:
Kan mij er iets bij voorstellen dat zij dat prettiger zou vinden, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders he. |
Citaat:
|
Ik vroeg net of ze liever wou of beetje rustig was of dat er gwn wat mensen zijn en ze ei hoe drukker oe bter he, Dusja XD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Msn is voor pussy's
|
Kutjes, ja?
|
Die kunnen niet typen hoor.
|
Skypen wel?
Eens proberen? :+ |
haar hobby's, muzieksmaak, huisdieren, zusjes/broertjes
en is zoveel om over te praten! succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.