![]() |
Xs condooms
Mijn vriendje en ik wil het graag doen en hadden hierom condooms gehaald. Nu blijken die condooms dus te groot. Dus moeten we kleinere condooms hebben; deze hebben ze bij de kruidvat en supermarkt niet.., weet iemand waar we deze kunnen halen????
Ps. Op internet bestellen is geen optie; want dan worden ze thuis bezorgt en onze ouders vinden ons nog te jong en zijn het er niet mee eens |
Kan me niet voorstellen dat ze die niet hebben bij een drogist..
|
Dat dacht ik dus ook maar toen ik googlede op de drogist in ons dorp stond er niks op over xs condooms
|
Hmm of je gaat even na die drogist toe?
|
Dat was ik ook van plan ja...
|
En je kan ze altijd ergens anders laten bezorgen bijv. bij een vriendin wiens ouders niet moeilijk doen.
|
|
trouwens..hoe heet die condoom-winkel dingen ook alweer? Online? waar ze vaak mee adverteren.. die bezorgen je pakketjes die gewoon wit zijn, waarop je niet kan zien wat de afzender is..
|
condoomfabriek.
die gasten spammen 4 van mn hotmail adressen. |
En dan nog, denk je niet dat die ouders zich afvragen wat er in het pakketje zit? :)
|
Ik denk dat ze het pakje gewoon openmaken hoaar..
Ze willen inderdaad wel weten wat er in zit. |
We zijn Bij de drogist geweest maar daar waren ze niet. Ook weet ik geen adres war ik het kan laten bezorgen.. Weet iemand nog een andere winkel waar ze zijn??????
|
anders trek gewoon de condoom over je ballen heen als ze toch te groot zijn
|
elastiekje eromheen :9
|
Citaat:
|
Waterballon??
Grapje zekers? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
je hebt tog ook condoom's automaten. in cafe's volgens mij?
|
Met XS condooms? Is toch altijd normale grootte?:{
|
Citaat:
Je hebt een merk dat Mysize heet, die maakt ze in alle vormen en maten Ik ben zeg maar...groter en ik had vroeger altijd moeite met goed passende te vinden. En mysize maakt ze in ALLE maten. http://www.timeslive.co.za/multimedi...s_1385336b.jpg Ziehier |
Dat begrijp ik, maar XS comdooms zitten toch niet in automaten? :huh:
|
Citaat:
Ik denk dat haar beste kans dan waterballontjes zijn http://www.confessions123.com/blog/waterballoon.jpg :+ |
Dat is ook een goed alternatief, heb je nog leuke kleurtjes ook!
En ze zijn goedkoper! |
Citaat:
|
Citaat:
En XXL zijn heel lang maar dun en XL zijn alleen een halve CM breder Mysize doet dingen in verhouding 22x15cm dat soort dingen. |
Was je condoom bezet?
|
Citaat:
|
Was je post bezet?
|
Citaat:
|
Wat een bullshit discussie.:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was je *** bezet?
|
Citaat:
anyway.... ik vind t wel grappig hoe je wil pronken met je leuter :') |
Citaat:
als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik het over de condoom had, niet over mijn dimensies. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha. :+ Niet zo haten, je bent gewoon jaloers!:o
|
Citaat:
(zoekt facepalm emoticon) |
keb zelf ook een blauw doosje in mn badkamerkastje hoor ;)
|
Citaat:
|
Haha _0_:7
|
hihi :+
|
Dit is slecht.O-):')
|
wat is slecht?
|
Citaat:
|
ik denk dat ze t niet over jouw posts heeft :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.