![]() |
sperma
hey, daar ben k weer. mrr heb ff vraagje,, kan je ook sperma krijgen zonder stijve????
|
waar wil je m krijgen?
|
Citaat:
Geweldig antwoord haha Toch niet wat de poster wil horen denk ik, maar volgens mij het is niet echt mogelijk, want je krijgt een stijve als je geil bent, en komt niet klaar of scheidt geen voorvocht uit zonder geil te zijn dus ik denk het niet. |
Waarom doe jij MBO?
Je schrijft niet als een MBO'er. |
Citaat:
Gelukkig voel ik me geweldig op mijn plek op mijn opleiding, lekker creatief en vrij, ik kan er altijd nog voor kiezen HBO te gaan doen als dit me niet bevalt. Het zou overigens voor mij geen teleurstelling zijn als dit geen werkelijkheid wordt, want ik heb het op deze opleiding prima naar mijn zin en leer ook veel, omdat ik van grafimedia nog niet zo veel afweet!;) |
wait wut 547 is zat voor vwo en havo >_>
en 10 jaar wut |
Jaduh, daar ben ik onderhand ook achter, maar 7 jaar is wel het maximum, je mag 1x blijven zitten in onderbouw en 1x in de bovenbouw. Bij vwo wordt dat 8 jaar, dus hoe je aan 10 komt zou ik niet weten.
|
Nee, niet 10 jaar in de eerste; 10 jaar gepest. ;)
Gedurende hele basisschool en peutertijd een beetje al, en eerste klas/2e klas een beetje. |
Citaat:
Want jij ben wel nice hier als je t aan mij vraagt. :yes: |
Playaaaah! :9
|
iemand moet het doen :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoeft niet
|
Leg 'ns uit? Hoe wil je dat anders voor elkaar krijgen?
|
Tuurlijk kan datXD waar komt anders de natte droom vandaan?
|
jezus gast :')
|
Laat je pijpen tot je bijna klaar komt wacht tot je geen stijfe meer hebt en laat je dan op een zo'n snel mogelijke manier pijpen of ruk jezelf zo kan het vast wel...
|
oh
my god |
^BierFap
wtf hoe kom je daar nu weer bij? ervaring mee ofzo? o.o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.