![]() |
Faceon joinz u allen:P
Hai hai mensen;)
Ik ben 20 jaar:p En afkomstig uit het mooie hoge noorden:P Fryslan dus:P Voor vragen of dingen die je wilt weten:P stuur maar bericht. Ik heb Havo Natuur en techniek gedaan... De hbo studie Integrale Veiligheid gedeeltelijk gevolgd... En momenteel volg ik een laboratoriumopleiding op het mbo... XatX:thumbsup: |
lleu.
|
|
Hoi!
|
Yo... balou
Wat moet ik precies invullenXD |
Hoe je aan je naam komt.
|
Ooh simpel...
Je hebt de Film Faceoff... Dus ik dacht.. ja ik sta nooit uitXD dus ben ik aan:P Dus Faceon:P |
haaai.
|
ohai
|
Laten we deze er dan ook maar gelijk bij halen:
according to Vlinder: Citaat:
|
hoi
jongetje/meisje? JONGEN ben je bezet? SINGLE waar woon je? FRIESLAND heb je hobby's? en zo ja, welke? JA, Showband MARUM, GAMEN, Nitro-wagen racen:P huisdieren? NIET MEER watvoor school doe je? MBO CHEMISCH FYSISCH ANALYST wat is je lievelingseten? ITALIAANS wat wil je later worden? Geen Flauw Idee meerXD geloof je in god? JA voor welke partij zou je stemmen? Ik stem nooit:P ja ik weet lui... etc.? Ben 20:P |
Citaat:
OT: Heey! |
Citaat:
Furthermore; MBO chemisch fysisch analyst & geloven in god? Gaat dat samen ja? Klinkt nogal tegenstrijdig.. Niet stemmen..? Ach, zolang je maar niet stemt op linkse partijen (en PVV), kan ik ermee leven. Welcome. :) |
Citaat:
Villabelasting afschaffen en investeren in JSF's, maar het onderwijs gaat naar de malle, want tenslotte moeten we bezuinigen. Vieze kloothommels bij de VVD. |
Howdy Ho! :)
|
oh hai
|
god en analyst gaat samen;)
|
Hoi. :)
Is het trouwens een leuke opleiding, Analist in het algemeen? |
Ik vind van wel. En er is redelijk veel werk in te vinden. plus de lonen zijn redelijk.
|
Ok. Ik zat eerst aan analist te denken, maar ik ga toch maar voor Apothekers Assistent, misschien daarna verder studeren. even kijken. Scheikunde blijft me altijd boeien.
|
Chemisch fysisch kan altijd nog richting de medicijnenproductie gaan;) Je kunt er vele kanten mee op. Mssn open dag doen? kun je verschillen wat gaan bekijken. En wat ook handig is, vind ik, kijken of er werk in te vinden is. Maar je moet vooral gaan doen wat je leuk lijkt;)
|
Citaat:
Citaat:
|
je kunt beter 1000 euro verdienen en elke dag gelukkig zijn, dan 2000 en zeikend en boos thuis komen.. en weer met tegenzin heen gaan...
|
Hallo :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.