![]() |
Het verbaast mij eigenlijk wel een beetje..
.. dat ik nog nergens grapjes over Japan zie, of komt het omdat dit een leerlingen forum is?
want de meesten hebben toch wel zo'n soort humor :7 |
Dat heeft Toyota al voor ons gedaan met de nieuwe Toyota Tsunami.
Net iets groter dan een 'Golf' :+ |
een slag groter toch?
|
Heb je het al gehoord van Laura Dekker dan? Dat meisje die een solo-zeiltocht maakt over de wereld? Ze is per direct gestopt, omdat ze ingehaald werd door een Japans meisje op een dienblad :')
|
slecht
|
Nah ik ga d'r geen grapjes over maken..
|
Maarnee grappen maken over Kars T. mag niet omdat jij dan huilie huilie gaat doen.
Hypocriet. |
Citaat:
|
Citaat:
Echt heel erg betrokken ben ik nu ook niet.. Maar ik heb wel echt medelijden met die mensen daar, vooral als ik daar beelden van zie. Japan is vergelijkbaar met Nederland, moet je eens voorstellen hoe het er dan hier uit zou zien.. |
Ooh, die ene.
Je hoeft geen geld naar Japan te sturen, ze hebben allemaal 2 boten op de oprit en 3 auto's op zolder. |
Ik heb sex gehad met een Japanse, ze schreeuwde dat ze de aarde onder haar voelde bewegen, en dat ze helemaal nat werd.
hihi -_- |
Wat is de overeenkomst tussen Centerparks en Japan.
Ze hebben beiden een golfslagbad, en het is er moeilijk om je huisje te vinden. Zo, nu weer genoeg "grappen" voor vandaag. |
Citaat:
|
Hoe ver liggen je grenzen?
Naar mijn mening is dit fout. |
wat is volgens jou fout?
sorry, ik ben even kwijt in welke context ik je post moet plaatsen. |
Ja ik weet niet goed hoe ik dat duidelijk kan maken, maar in dit geval gaat het om zo veel leed, dat zelfs alleen nog maar erger kan/gaat worden... om daar dan als soort van leedvermaak humor van te maken, gaat me niet te ver, maar ik heb zoiets van; hou je fatsoen.
|
alles moet belachelijk gemaakt kunnen worden
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
jij doet te irritant soms
|
1 Bijlage(en)
pardon
|
Ik denk dat je dat niet ziet omdat het op zich best wel zielig is :(
Maaarrrr aan de andere kant is het ook wel weer grappig x'D |
Citaat:
|
houd je stil.
blaab is tof. |
Citaat:
|
neu..
ik had m al verwacht..omdat je zoiets al eerder postte |
Bla, i lol'd:$
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.