![]() |
Knock Knock
Hallo, mijn naam is samir tamam, tja wat valt er over mij te vertellen,
ik hou van humor, s'weekends free-run ik met me vriende, en verder zit ik wat op de computer aan site's te bouwen etc etc:7 |
lleu.
|
hoi:gaap:
|
Howdi.
Waar liggen je roots, gezien je naam? |
mijn roots?? je bedoelt zeker, waar ik geboren ben, caïro
|
Who's there?
|
Hosni.
|
Hosni who?
|
Mubarak!
Maar goed, welkom.. |
freerunnennn sexy O-)
hai |
Citaat:
|
altijd grappig om te zien hoe er altijd op wordt gehamerd dat we lief moeten zijn tegen nieuwe lieden :+
het werkt immers niet omdat de nieuwe lieden nooit tof zijn :+ |
Citaat:
|
peertje werkte op de pedo-meter.
dat is een heel ander verhaal :$ |
Citaat:
't is toch eigenlijk wel nodig.. :+ |
FAQ opstellen dan maar? :+
|
Doe je ding zou ik zeggen..
Zal nooit slecht zijn, hooguit nutteloos. :7 Maar wat geef jij om al die uren arbeid die jij in dat FAQ moet steken? Niks dus.. dat dacht ik al. Daarom. Gewoon - Doen. Zo. |
Citaat:
Plus, ik heb nu alweer zo lang bijna alleen maar troll posts gemaakt dat het wel weer eens tijd werd om met iets serieus te komen. Daarnaast ben ik niet het enige lid hier, wat inhoudt dat de uiteindelijke versie naar mijn mening een gezamenlijk product moet zijn ( het is immers een FAQ voor ll.com forum, niet TD forum uiteindelijk) |
Het is een Ash-hôôle forum :9
|
gtfo WanniejWan :+
|
you're right!
Doen we dat in "mijn" troll forum?:+ |
ja, totdat we genoeg stuff hebben om iets in feedback te plempen waar staff ook daadwerkelijk mee uit de voeten kan imo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
=3
|
idioten, jullie hebben niet eens door dat jullie zinlose dingen p topic die niet over posten op een topic die niet over jullie gaat, laat me gwn met rust, ik wou alleen hier leuk beginne, maar ja, jullie moeten gwn echt alles verpesten, laat me met rust oke, das het enige wat ik nog vraag...
|
:aai:
|
Citaat:
dus waarom zouden we überhaupt ( Baloe, daar is je woordje weer ) ons ook maar een zak van jou aantrekken? ga nou maar gewoon ergens anders huilie huilie doen. Dit topic was al helemaal weggezakt naar de catacomben van dit forum. Als je het gewoon met rust had kunnen laten had niemand er ooit nog over gerept en had je normaal kunnen posten als je aandacht aan je spelling had besteed. Maar je moest zonodig weer uppen en janken. Dus behalve een infantiele mongool die niet kan spellen ben je ook nog eens een aandachtshoer. optyfen dus. |
je doet het er ook gewoon om he TD..
|
nee, ik zet enkel even iets recht.
|
ach rot toch een end op,
|
ja doe dat maar, je verneukt het voor jezelf jochie.
|
:love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.