![]() |
Dus....
De wereld verging niet afgelopen zondag.
Wat nu? |
Wachten tot 2012. :D
|
dan pas?
damn, een beetje overleg van boven zit er ook niet meer in zeg :{ |
Heb ik iets gemist ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
De aarde vergaat toch pas in 2212? Die maya's of wat het zijn hebben zich toch vergist? Tenminste dat zei iemand.:d |
21 oktober
|
Ik heb allen maar van 2012 gehoord....
Geen idee hoe ze er allemaal bij komen.. Moeten ze zelf weten in wat voor lulkoek ze willen geloven :P |
21 december 2012 is die datum.
Ik kan niet wachten op die datum. Judgement day voor degenen die die shit geloven. :D Citaat:
|
Ach man.. judgement day...
Die mensen die krijgen dan de grootste faaldag uit hun leven. Maar die hebben allemaal natuurlijk al lang een andere dag besproken welke het daarna wordt. Stelletje faalhazen. |
Maar ik zal ze niet eens uit kunnen lachen, jammer genoeg. Ik ken niet eens van die malloten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
google maar
1 of andere faalpriester |
Moet ik dan op "camping-gast" of "faalpriester" zoeken? :')
|
21 mei - priester
zoek daar maar op; die gozer heet kemping ofzo |
Citaat:
(Novum/AP) - Harold Camping, de Amerikaanse priester die voorspelde dat de wereld 21 mei zou vergaan, heeft maandag gezegd zich vergist te hebben. In plaats van 21 mei zal de wereld op 21 oktober eindigen." Bron: http://www.nieuws.nl/643620 Jezus wat een trieste vent :P |
oh hij heet wel gewoon Camping ja :+
|
Citaat:
|
Ik vind "Jezus" wel heel toepasselijk in mijn post moet ik er wel bij zeggen. :z
|
Citaat:
Maar boeiend, dat is volgens één of andere joodse berekening dat de zondvloed nu weer komt. En als we gaan, dan gaan we met z'n allen :d |
Precies, ik zeg 21 oktober forummeet :d
|
:love:
|
Citaat:
|
Beter wacht de totale destructie even tot NÁ de forum meeting.
anders plannen we al die shit voor niks. |
Citaat:
|
jij snapt em ;)
|
Citaat:
|
Voor 2012 zijn wel allemaal verschillende redenen; de Maya's, een bepaalde stand van de maan en de zon die (dacht ik) ongeveer 36.000 jaar geleden ook plaats vond en toen brak er een ijstijd aan, Nostradamus, de staat van de zon op het moment, etc, etc.
Ondanks dat geloof ik er nog steeds niets van. :+ |
De staat van de zon op het moment?
Die blijft nog constant de komende 3 miljard jaar :z |
2012 is opzich best oke toch dan hoeven we niet oud te worden :P
|
Citaat:
|
Volgende week ga ik op kamers, dus van mij mag het *)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.