![]() |
Goede muziek
Ik heb geconstateerd dat er op dit forum een ernstig tekort is aan echt goede muziek, met een goede boodschap. Nummers die je de hele dag wel kunt draaien, zonder dat ze je ooit gaan vervelen. Daarom dit topic om het gehalte toch ietwat omhoog te helpen.
ITT: Écht goede muziek met een boodschap. TS Begint:
|
nee
|
wat..
de.. neuk... :') |
Rinus :love::love::love::love::love::love::love::love::l ove::love::love::love::love::love::love::love::lov e::love::love::love::love::love::love::love::love: :love::love::love::love::love::love::love::love::l ove::love::love::love::love::love::love::love::lov e::love::love::love::love::love::love::love::love: :love::love::love::love::love::love::love::love::l ove::love::love::love::love::love::love::love::lov e::love::love::love::love::love::love::love::love: :love::love::love::love::love::love::love:
|
|
Die tekst gaat gewoon te diep!
|
^ik moest even giechelen :+
|
In het begin: "Sluurrp"
wjahaa. Echt een chocoprins. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sad but true - Metallica
Rape me - Nirvana Psychosocial - Slipknot And so on...... |
hey iedereen,
ik ben een beginnende artiest op zoek naar een beetje feedback... check out http://limbolink.hbvl.be/shocktavez/ en zeg me wat je er van vindt... ps: hoe meer luisteraars hoe hoger ik stijg in de charts alvast bedankt chavez |
http://www.youtube.com/user/somedaym.../6/v79TVt7VVwY
Hee, van nieuwe bandjes vind ik someday & dotan te gek. Bart |
Citaat:
|
heee jij syoung jou moet da nieuwe liedje van don diablo louisteren :d MEZELLUF!! :d focking hardd
|
Mhm wel te doen, vind skrillex wel beter
|
wat heeft skrillex eree te maken hhah XD skrillex op lowlandssss :love:
|
Joah dat lijkt een beetje.
Nu ben ik wel benieuwd, wat vind je van Animale? |
Citaat:
|
Yeeeee die is nice :d
Haha ja begint onschuldig dat je denkt dat t voor de fun is en dan kom je drachter dat t allemaal drugs zijn eigentlichhh:p |
oh nee ik had meteen al door dat het drugs voor moesten stellen omdat ze zo geheimzinnig in de wc gingen staan met hun gesmokkelde fruit :P
|
Citaat:
Ik heb dat filmpje maar 1x gezien :7 |
ik zag em voor het eerst op tmf toen ik een x ziek was ofzo :+
|
Haha alright! :3 Ik kijk dus haast nooit meer tv he :P Alleen maar als papa en mama iets een leuke film op hebben staan en ik dan toevallig naar beneden kom xd
|
ik de laatste tijd soms ff als ik van mn werk kom en moet wachten tot het eten. Kookprogramma's en verbouwingsdingen echt super lame maar ja vind ik gwn leuk :$
|
oh ja dris ook zo'n programma met die engelse huizen :P daar blijf soms ook bij hangen hoor haha
daar hebben ze altijd wel van die aparte huizen enz. gister een gigantisch huis in hartje london. (echt megagroot) en vandaag zo'n vent die echt faalde met z'n huis :') |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg; Slowchat. :7 |
|
Hoezo je komt net onder een steen uitgekropen?
|
maak daar maar een zwerfkei van.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.