![]() |
vingeren
hee,,
ik vinger me nu steeds vaker en vind het zoo lekker:$ en ik wil echt meer! ikweet gewoon dat ik er klaar voor ben dus weet niet hoe ik het moet doen. want heb geen vriend en niemand die ik leuk vind ofzoo dus heeft iemand iets voor mij? oja en als ik een dildo koop merkt me moeder het:$ weet iemand een leuke jongen in brabant? zoo snel mogelijk reageren please! xxx |
Wat is je vraag?
|
dat iemand weet hoe ik dat moet oplossen want heb echt izn in meer maarja kan dus niet in me eentje
|
Gewoon toch een dildo kopen. :]
|
Je komt hier vragen hoe je aan iemand komt die het voor je doet? Zoek een leuk vriend.
Weet je niet hoe? Hoe ontmoet jij dan andere mensen? Je komt vanzelf wel iemand tegen op je pad. En wacht op de juiste en laat je niet strikken door idioten. |
jaa maar ik wacht al zo lang wil gewoon ene leuke jongen
|
Hoe oud ben je eigenlijk?
|
Je kunt beter wachten om een jongen waar je echt om geeft, en van houd. Waarom zou je zomaar met iemand na bed gaan?
|
Syoung woont in Brabant? :9
|
Citaat:
|
geen wat?:+
|
You've gotta be kidding me. "--
'Een leuke jongen' is iets heel relatiefs. Wees over dit soort dingen niet te haastig. Langer zoeken zal je ook uiteindelijk beter belonen. |
En een leuke jongen is sowieso niet SYoung :')
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.bestweekever.tv/bwe/image...HE-GRENADE.jpg Landmine: http://goedgelovig.files.wordpress.c...1/mirjamgs.jpg |
dan nog snap ik et niet :+
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
gelul. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
The solitary ugly fat chick always found with a group of hotties. If the grenade doesn't get any action, then neither does anyone else. Land Mine A skinny, ugly chick. Pulls rank over a Grenade, but this Monet is nothing to write home about. Kijk maar Citaat:
|
wat is nou eigenlijk je vraag?
|
Sjuul, weet je wat mijn vraag is?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil niet bitchen, maar de laatste vraag is best wel desperate.:P
En de eerste snap ik niet. Moeten we nou voorwerpen op gaan sturen ofzo?:') |
sowieso vunzige plaatjes posten :]
|
Kortom ze zoekt gwn een jongen om te neuken :yes:
|
stuur een foto en ik zal erover denken
|
jij bent gay :+
|
hoezo?
ik had het over een foto van haar. mandy |
Dan nog, je bent gay. Waarom wil je dan een foto van een meisje.
|
omdat ik bi BEN!!!
zette verkeert in naam!!! daarom wil foto!!! :-) |
Ik vind je gay.
|
fijn voor je!!!
maar mag dan toch alsnog nog wel foto? |
Citaat:
|
|
Wie van de twee is Henkus...
|
Allebei :thumbsup:
|
Citaat:
|
omg :')
|
:+
|
Nou, eigenlijk moet er nog een minderjarig meisje ertussen worden gepropt. Dan is het wel echt ;)
|
1. Zoek een vriend.
2. Douchekop, komkommer, banaan, Fles(kleintje) Vergeet geen condoom te gebruiken. |
waarom condoom? je kan er niet zwanger van worden en het attribuut spuit niet? :')
|
Citaat:
Ach, als je een gozer bent. Tja, dan denk je daar niet over na. Maargoed, is wat schoner he :) |
ik snap sowieso niet waarom je een fles, ook al istie klein, in je poes stopt
|
Citaat:
nu moet ik denken aan een filmpje met een champagnefles van een paar jaar terug :+ |
ken je de jampot nog niet?
|
|
Citaat:
Het experiment was ik ook niet van plan uit te voeren. |
Citaat:
|
Sowieso leuk dat mandy weer eens langs is gekomen op het forum.
Alleen snap ik niet waarom ze een nieuw account gemaakt heeft? |
:')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.