![]() |
Bang voor meer :s ?
Hy, ik zit met een probleem.
Heb al een tijdje contact met een jongen, bijna 18j. We chatten elke avond met cam.We zijn eigelijk al zo goed als een koppel. Maar we hebben elkaar nog niet in het echt gezien omdat we zo ver van elkaar wonen. En nu is mijn probleem dat we eigelijk alletwee meer willen. Maar ik heb het nog nooit gedaan, hij wel al een paar keer. Dusja mijn probleem is nu als we eens afspreken en er komt meer van dat ik het gewoon helemaal ga verpesten omdat ik het nog nooit gedaan heb en hij wel. Kan iemand mij helpen??!!??:|:| |
Het is sowieso handig om eerst met hem af te spreken en kijken of je wel echt verder met hem wilt gaan. En je er niet op vast pinnen dat er echt meer moet gebeuren.
|
Het is gewoon, jah, je weet niet wanneer het zal gebeuren hé, en als het dan gebeurt ben ik bang dat ik het ga verprusten :s
|
Moet je niet bang voor zijn;) Moet hij maar rekening mee houden.. Doet ie vast wel.
Maar ik zou eerst een gewoon afspreken zonder verplichtingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja want hij ruikt zo lekker!
|
Citaat:
|
gewoon eerst der op los neuken ervaring op doen dan ben je der helemaal klaar voor meid:+
|
Citaat:
|
Meid dat klinkt nogal raar O.o
Je ziet die gozer voor het eerst en denkt meteen aan seks met hem?8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, ik heb niet gelezen wat hier allemaal al gezegd is, maar mijn tip is ;
Spreek een keer met hem af en kijk of het klikt. Als het klikt, mooizo dan, maar dan heb je iig nog steeds het probleem dat je bang bent dat je het verprutst. Snap ik. Je kan op www.sexwoordenboek.nl veel antwoorden vinden op je vragen. Aan te raden. :). Hij heeft het al vaker gedaan zeg je, en ik weet zeker dat hij dus al meisjes ontmaagd heeft en dus weet dat die meisjes nerveus kunnen zijn. Praat er een keer met hem over, weet zeker dat hij het niet raar vindt. Ik weet btw niet hoelang dit topicje al bestaat dus ik kan dit voor niks getypt hebben, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes! |
Ik zou met hem afspreken. Wel het liefst op een plek waar veel mensen zijn of je neemt iemand mee die jullie een beetje in de gaten houd (voor als hij verkeerde bedoelingen heeft)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.